IVF hösten/vintern 2020
Hur gick vul idag, har du fått plock inbokat? :)
Ja,det närmar sig! Har du varit på UL?
Hur gick vul idag, har du fått plock inbokat? :)
Ja,det närmar sig! Har du varit på UL?
Lycka till! Härligt att ha det gjort inför helgen.
Härligt!! Hade de hunnit växa nått de små blåsor som var på gång förut? Hur många var det nu som man kan räkna med vid ÄP?
Jamen vad fint, det var ett bra antal ju! Förhoppningsvis ligger de lilla ägget,The one,där :D
Jättesnart ju :) Hur brukar du må efter plock? Fast även om det brukar gå bra tycker jag att du ska ladda upp med en massa gott att äta och bra att läsa/titta på ;)
Får den blivande fadern vara med?
Det låter superbra! Vilka sprutor tar du nu? Och skönt med äggplock innan helgen :)
Jag har det riktigt körigt på jobbet så tiden bara rinner iväg. Men det är skönt också, hade varit värre om det var en lugn period, då kan jag ha svårt att låta bli att räkna på dagar och känna efter.
Skönt för dig att slippa sprutor nu. Hoppas att du är taggad inför plock och att det går bra. Guldplocket nu ju ;) Ska bli spännande att höra.
Det går framåt, men är fortfarande himla orolig. Tror faktiskt att vi ivf:are inte är nöjda förrän bebisen flyttat hem! Vi har ju fått utstå många fler motgångar än andra.
Jag är nu i v 11+2 och har nästan inga symptom, bortsett från att jag kan trycka ut mjölk ur brösten! Haha.
Mår du bra den här stimuleringen? :)
Kul att du frågar om träning, det är en sån där sak som jag googlar vid varje återföring. Nu frågade jag även vid fet och som jag förstår det kan man leva precis som vanligt när man ruvar (ingen alkohol eller tobak så klart!). Men så länge man inte tävlar eller kör extremt intensiv träning så kan man träna på som vanligt och jag kör på det den här gången. Har varit ute och sprungit några gånger med gott samvete :)
Hur mår du? Jag bara antar att plock alltid är på förmiddagen så jag frågar hur det gick istället för att fråga om du är nervös :) Gick det bra? Hoppas! :)
Vi kommer endast göra de 2 ul som västra götalandsregionen erbjuder. Jag är under 35 och får därför inte göra kub. Vi har valt att inte göra någon annan diagnostik alls, varför vet jag inte... Det känns bara som att jag skulle bli ännu mer orolig om vi hade fått dåliga siffror, tyvärr. Vi får hoppas att vi inte ångrar oss, haha. Vill heller inte veta kön. :)
Förstår det! Det kommer säkert gå jättebra! :) jag fick också nästan som sträckningar i äggstockarna och det satt i ganska länge sista gången. Kommer ni köra vanlig ivf? :)