Ölandstoka skrev 2020-08-13 12:24:32 följande:
Plocket gick bra och än så länge känner jag knappt att jag har varit på plock alls men resultatet.. Bara sex ägg! Fick ju högre dos för att det skulle bli fler, så blir det ett färre än sist! Vet att det inte behöver betyda någonting men jag känner mig skitdeppig, helt inställd på att det blir en ny behandling om några månader. Kommer att ringa imorgon och fråga hur många som blev befruktade men hur många det än är så är min statistik så dålig på hur många som klarar sig till dag fem.
Sorry, vet hur onödigt det är att ta ut en massa skit i förskott men det känns bara så tomt och hopplöst. Hoppas så att ni andra är mer positiva.
Gud vad trist , förstår att du känner dig besviken med tanke på att ni till och med höjde dosen för att få fler ägg.
Det är ok att känna sig besviken , arg , ledsen. Vi alla har dom känslorna igenom den här processen . Känns som man aldrig riktigt slappar av även om man får bra resultat eller inte , man tänker bara konstant på nästa moment.
Som du säger så betyder ju antalet ägg ingenting, vi får hoppas att guldägget finns där endå! Skönt att plocket gick bra:)
Kliniken ringde inte idag så hoppas på att dom odlar sig vidare till blasto så insättningen blir på måndag