• Entusiastisk

Fertilitetsvänner<3

Hej allihop!

Tänkte vi kunde ha en samlad tråd för oss som vill följas åt genom livet. Först till plus, genom graviditeten till bf fram till vi får våra efterlängtade barn!

Och kanske vi tom kan träffas irl en dag för de som vill!

Vi kan ju ha en liten lista som uppdateras med våra bim kontinuerligt och de som plussar med resp. bf.

Sen bara prata om allt mellan himmel och jord :)

Kram<3

• Svar på tråden Fertilitetsvänner<3
  • Entusiastisk
    Jensan88 skrev 2020-07-29 15:06:59 följande:

Jag har gjort gruppen dold så de som vill vara med kan skicka meddelande här på FL till mig och beskriva hur er profilbild ser ut så lägger jag in er gruppen. :) Ingen ska behöva känna sig otrygg.

Vad bra! Jag kan inte göra det förrän ikväll eller imorgon men vill gärna vara med alltså :)
  • Jensan88
    Entusiastisk skrev 2020-07-29 15:23:23 följande:

Vad bra! Jag kan inte göra det förrän ikväll eller imorgon men vill gärna vara med alltså :)

Det är ingen brådska. :) Det kommer nog droppa in lite folk hela tiden tror jag. :)
  • Fialoppanmedknuff

Hej! Får jag vara med här trotts att jag inte riktigt har koll på BIM? Har precis fått ett missfall så ligger hemma och väntar på att sluta blöda.

Jag är 26 snart 27 år bor i halmstad med min sambo och vi försöker med vårt första barn

• saraama
    Fialoppanmedknuff skrev 2020-07-29 21:13:48 följande:

Hej! Får jag vara med här trotts att jag inte riktigt har koll på BIM? Har precis fått ett missfall så ligger hemma och väntar på att sluta blöda.

Jag är 26 snart 27 år bor i halmstad med min sambo och vi försöker med vårt första barn

Klart du får! Beklagar ditt missfall =( Bamsekram <3
  • Entusiastisk
    Fialoppanmedknuff skrev 2020-07-29 21:13:48 följande:

Klart du får :)

usch, beklagar verkligen:( Vilken vecka var du i :(
    Hoppas kroppen snart startar igång igen <3

Kram
  • ellie86
    Jensan88 skrev 2020-07-29 15:06:59 följande:

Jag har gjort gruppen dold så de som vill vara med kan skicka meddelande här på FL till mig och beskriva hur er profilbild ser ut så lägger jag in er gruppen. :) Ingen ska behöva känna sig otrygg.

Försökte skriva till dig, men kom upp att medlemmen inte finns? Är det Familjeliv som håller på att krångla tro? Är gärna med i en facebookgrupp iaf, känns lättare att hänga med där!
  • Jensan88
    ellie86 skrev 2020-07-30 08:25:49 följande:

Försökte skriva till dig, men kom upp att medlemmen inte finns? Är det Familjeliv som håller på att krångla tro? Är gärna med i en facebookgrupp iaf, känns lättare att hänga med där!

Det är nog familjeliv som krånglar. Jag kan skriva till dig :)
  • Hallondröm1111

Hej på er!

Jag har följt de flesta av er i BIM-augustitråden och brukar inte vara med och skriva (tycker också att FL är ganska jobbigt att använda i telefonen?), men kan inte låta bli nu eftersom ni verkar så himla härliga allihopa! Jag vill gärna vara med i gemenskapen både här och i fb-gruppen (skickar ett meddelande till dig Jensan!).

Jag är 29, precis som min man, och vi har en vild son född i september -19 som vi gärna vill ge ett syskon. Är på fjärde försöket nu och tycker att det känns TUNGT eftersom min cykel verkar krångla. Har tidigare blivit diagnostiserad med PCOS vilken verkar vara tillbaka nu då ÄL spökar. Googlar ihjäl mig och är ganska nördig i det här med fertilitetsförståelse vilket jag får känslan av att det inte bara är jag i den här gruppen som är?

Hoppas på massa plus nu i augusti!

• Jensan88
    Hallondröm1111 skrev 2020-07-30 23:55:05 följande:

Hej på er!

Jag har följt de flesta av er i BIM-augustitråden och brukar inte vara med och skriva (tycker också att FL är ganska jobbigt att använda i telefonen?), men kan inte låta bli nu eftersom ni verkar så himla härliga allihopa! Jag vill gärna vara med i gemenskapen både här och i fb-gruppen (skickar ett meddelande till dig Jensan!).

Jag är 29, precis som min man, och vi har en vild son född i september -19 som vi gärna vill ge ett syskon. Är på fjärde försöket nu och tycker att det känns TUNGT eftersom min cykel verkar krångla. Har tidigare blivit diagnostiserad med PCOS vilken verkar vara tillbaka nu då ÄL spökar. Googlar ihjäl mig och är ganska nördig i det här med fertilitetsförståelse vilket jag får känslan av att det inte bara är jag i den här gruppen som är?

Välkommen! Jag har svarat dig på meddelanden. :)
  • Entusiastisk
    Hallondröm1111 skrev 2020-07-30 23:55:05 följande:

Hej på er!

Vad roligt :D klart du ska hänga på!!

Alltid jobbigt när det inte går som man vill.. Du är inte ensam<3 och ännu jobbigare såklart med pcos och äl krångel :(

Härligt med en till som gillat nörda in sig i fertilitetsförståelse!! Kvinnokroppen ÄR ju verkligen fascinerade!

Ska bli roligt att följas åt och hoppas du snart får plus <3

Kram
Svar på tråden Fertilitetsvänner<3