• Jenzia

Fertilitetsvänner<3

BIM 27/7, H0nd3ndär 35 år, sydöstra Sverige, tredje barnet

BIM 29/7, Favvoflickan 36 år, Stockholm, andra barnet

BIM 2/8, Jenzia, 36 år, Malmö, första barnet

BIM 8/8, Jensan88, 32 år, Borås, tredje barnet

BIM 9/8, Amidina, 35 år, Hässleholm, första barnet

BIM 11/8, Entusiastisk, 31 år, Helsingborg, andra barnet

• Jenzia

Nu är jag med igen! Haft liten semester från Familjeliv i helgen på grund av besök. Gud vad BIM augusti-tråden har exploderat med härliga meddelande!

Lite kort om mig: Bor i centrala Malmö med min man. Vi träffades lite senare i livet, jag fyller 37 i höst och maken blir 47 år. Vi skulle hemskt gärna vilja ha en knodd! Vi har försökt aktivt sedan januari och på grund av vår ålder väntar utredning i höst OM det inte tar sig i augusti. Jag är ju dubbelt så mycket fertil i augusti, hehe, har två BIM

Jag är socionom, jobbar som intern stödfunktion inom arbetsskador på FK. Är lite av en arbetsråtta! Lider av duktig flicka-syndrom kan man väl säga. Tror att jag kommer se annorlunda på livet efter att vi har fått barn. Både jag och maken skulle vilja flytta lite utanför stan, bygga ett litet hus, med liten odlingsplätt (för mig som älskar att se saker växa) och gärna vid havet! Och så en hund på det

Ser fram emot att följs åt!!!!!

• Jenzia

Jag är en sådan där rackare som inte använder FB, får fundera på om jag joinar eller inte

Svar på tråden Fertilitetsvänner<3