• saraama

Fertilitetsvänner<3

BIM 27/7, H0nd3ndär 35 år, sydöstra Sverige, tredje barnet

BIM 29/7, Favvoflickan 36 år, Stockholm, andra barnet

BIM 2/8, Jenzia, 36 år, Malmö, första barnet

BIM 8/8, Jensan88, 32 år, Borås, tredje barnet

BIM 8/8, saraama, 30 år, Småland, andra barnet

BIM 9/8, Amidina, 35 år, Hässleholm, första barnet

BIM 11/8, Entusiastisk, 31 år, Helsingborg, andra barnet

• saraama

Hej alla goa tjejer man "hängt med" ett tag =) Jag fyller 30 snart och hoppas få positivt test tills jag fyller år. Vore inte det bästa presenten ever? Vi har precis vågat oss på att försöka få ett syskon till vår 2 åring. Alltid tänkt att 3 år mellan är lagom och nu hoppas vi på det. Använt Natural Cycles i 1 år snart och tycker det gjort att jag fått bra koll på min cykel. Hoppas det kan hjälpa till! Man känner sig ganska ensam när man analyserar och försöker bli med barn. Man har sin partner men de kan inte riktigt förstå hur det är. Känner mig som ett experiment just nu när jag tempar, tar ältest, känner efter och knarkar familjeliv. Skönt att ha er här inne =)

Är inte helt bekväm att lämna ut så mycket info om mig själv här. Hade hellre varit med i någon sluten grupp på t.ex. Facebook isf. Vi får väl se var det landar =)

• saraama
    Amidina skrev 2020-07-27 00:39:55 följande:

Presentation också alltså! Jag fyller snart 35, gubben min 39. Vi kämpar sen 3 år tillbaka för att få vårt första barn.

Bor i skogen i nordöstra Skåne med hundar, katter, och höns. Jag är väl lite av en skogshäxa, gillar att pyssla med växter, ut och vandra, hantverka och ibland spela spel. Hemmafru med dröm om att få avancera till hemmamamma. ;)

Jag är uppvuxen i Hässleholm. Där kändes världen plötsligt ganska liten =)
  • saraama
    Jensan88 skrev 2020-07-28 21:31:20 följande:

Jag har lite funderingar på om man skulle göra en hemlig Facebook grupp. Tänker att det är lättare att följas vid där. Vad känner ni?

Tycker också det vore suveränt! Då kan man vara mer öppen och begränsa hur många vi är efter ett tag =)
  • saraama
    H0nd3ndär skrev 2020-07-29 11:12:03 följande:

Har ansökt även att jag tycker alla grupper på fb som är sökbara är lite läskiga. Antar att jag är lite nöjig. Men efter ett tag när de flesta ansökt kanske den går att göra helt hemlig?

Här åkte jag tyvärr ner helt på dag 1 idag, så ska ta och ändra mitt BIM.

Även om gruppen är sökbar kan ingen se vem som är med. Vi sätter väl ett stopp och godkänner ingen ganska omgående efter att alla hunnit in där? Tycker det själv familjeliv är läskigt och utelämnande
  • saraama
    Fialoppanmedknuff skrev 2020-07-29 21:13:48 följande:

Hej! Får jag vara med här trotts att jag inte riktigt har koll på BIM? Har precis fått ett missfall så ligger hemma och väntar på att sluta blöda.

Jag är 26 snart 27 år bor i halmstad med min sambo och vi försöker med vårt första barn

Klart du får! Beklagar ditt missfall =( Bamsekram <3
  • saraama
    Ssandra skrev 2020-08-09 11:33:39 följande:

Någon som vill vara med i min nystartade grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida? Den är såklart privat och kan bara ses av dom personer jag bjuder in i gruppen!

Skriv PM till mig om ni vill vara med, behöver namn och efternamn, samt hur eran profilbild ser ut på Facebook!

Häng med i vår grupp vi skapat istället? Där är vi 9 medlemmar =)
  • saraama
    Entusiastisk skrev 2020-07-29 15:23:23 följande:

Vad bra! Jag kan inte göra det förrän ikväll eller imorgon men vill gärna vara med alltså :)

Kommer du inte med i gruppen på Facebook snart? =)
Svar på tråden Fertilitetsvänner<3