• DelfinNinja

Afghanska Killar

Hej! Jag har bott här i Sverige i snart 8 år och är en super glad och snäll kille men har haft de jätte svårt när de gäller tjejer! alltså jag har en jätte bra relation till dem men kan aldrig få nån att bli imponerad! :( och i och med att de finns massor med fördomar så får de mig att backa ännu mer! vad tycker ni och varför finns de så många fördomar för?

• Svar på tråden Afghanska Killar
  • DelfinNinja
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-23 15:04:18 följande:
    De började väl komma redan 2003. Tekniskt sett redan på 50-talet så trillade det in 58 personer och år 2000 kom 4287 personer. 2010 kom över 14000 personer hit.
    jag förstår det och jag förstår också att man får ba dåliga bilder därifrån och man hinner få fördomar utan att man ens vet om det men samtidigt så finns alla möjliga sorters människor i alla kulturer!
  • DelfinNinja
    DelfinNinja skrev 2020-07-23 15:12:58 följande:
    jag förstår det och jag förstår också att man får ba dåliga bilder därifrån och man hinner få fördomar utan att man ens vet om det men samtidigt så finns alla möjliga sorters människor i alla kulturer!
    Hej! Jag kom till Sverige i mars månad 2012 och är jätte glad över att fick stanna kvar här och börjar bygga min framtid!
Svar på tråden Afghanska Killar