Trean2021 skrev 2020-08-07 08:30:25 följande:
Ja är så sjukt jävla ledsen nu, hade planerat hur jag skulle överraska mannen och allt och nu fick jag bara visa upp ett negativt test, vet inte ens om jag orkar försöka en månad till :(
Fan vad tråkigt att du inte heller är gravid! :( hoppas att det blir din tur nästa månad!
Vi provade SMEP metoden denna månad och så försöker jag ha koll på tappen. Gör vi ett till försök ska jag nog köpa hem ältester. Vad kör ni för metoder?
Skulle vilja testa smep metoden men tror inte vi kan få till det så många ggr/ofta just nu. Vi hade sex ovanligt många ggr nu i juli men skulle tro att det beror på semester. Skulle därför vilja köra med ÄL-test så vi kan hitta dom viktiga dagarna och satsa bara på dom istället (haha ?satsa?).
Men jag lyckas aldrig hitta någon ÄL så har oroat mig för att det är knas med det och är därför glad att jag faktiskt graviditetstestade tidigt denna månad. För även om det inte blev något så fick jag fem svaga positiva test vilket måste betyda att jag åtminstone haft ägglossning.
Läste tips i en annan grupp häromdagen att prova ÄL-test av annat märke. Jag har haft testlagrets förr men som sagt aldrig fått fullt utslag på dom. Nu tänkte jag testa babyplans istället. Utöver det har jag börjat med d-vitamin och bidrottninggelé.