BIM 10/8, låt oss följas åt
Är på äl +9
Är på äl +9
Åååå jaaa, är helt pirrig!
Beställde i förra veckan fler tidiga test, de kanske kommer imorgon så då testar jag morgonen onsdag igen : ) <3
Min man ska sova med barnen i natt. Hoppas jag kan sova själv hela natten utan att nån får akut mamma-längt. Ska nämligen försöka testa imorgon innan de andra kliver upp tänkte jag. Är säkert inget och är det nåt är det säkert för tidigt men jag kan ändå inte låta bli. Så får bli ett test imorgon bitti ändå =)
Skulle slänga testet nu och så då ett streck. Men det är ju en timme sedan jag tog det. Hur tycker ni jag ska förhålla mig? Har bara ett test kvar och det är ett vanligt test.
Ser ni nåt? Om jag kunde vänta till torsdag? Nej jag väntade bara till eftermiddagen och höll mig i fyra timmar =P
Svårt att fånga på bild men jag tycker att det är något där. Om mina tester hinner komma idag kommer jag ta ett imorgon. Men jag tänker inte köpa ytterligare ett på apoteket. Ett igår och i ett idag liksom.... Mycket dyrare där än att beställa. Men jag beställde i söndags så borde kunna komma i eftermiddag.
Dagens test ser nog ut ungefär som igår. Lite tydligare. Morgonurin men barnen sov så dåligt och vaknar jag på natten så måste jag typ kissa för att kunna somna om. Så blev 4 timmar typ. Dock blev jag lite väl ivrig och tänkte att jag skulle prova ett digitalt =P det första funkade inte. Började inte ens blinka?! Tog då mitt sista. Det visade "inte gravid" men kanske är för tidigt för att det ska ta upp. Hade så gärna velat visa min man idag. Han har en synskada och det behöver synas tydligt för att han ska ha en chans att se. Typ digitalt eller ett riktigt riktigt starkt plus. Men jag hoppas att deg ser starkare ut imorgon på min födelsedag när det är 12 (minst 11) dagar efter äl. Är det dåligt att strecket är så pass svagt nu? Förut har jag aldrig testat förns mensen är sen och då fått väldigt klara och tydliga besked.
Jag tog ett till testa tidigt nu på morgonen och det ett väldigt svagt streck inom tidsramen för när testet ska avläsas. Kan ni se något?
jag tycker ditt test är ganska starkt för att vara före Bim :)
Långt kvar att gå men känns ändå som en fin födelsedagspresent. Nu hoppas jag att det ska gå vägen med <3
Ja är så sjukt jävla ledsen nu, hade planerat hur jag skulle överraska mannen och allt och nu fick jag bara visa upp ett negativt test, vet inte ens om jag orkar försöka en månad till :(
Fan vad tråkigt att du inte heller är gravid! :( hoppas att det blir din tur nästa månad!
Vi provade SMEP metoden denna månad och så försöker jag ha koll på tappen. Gör vi ett till försök ska jag nog köpa hem ältester. Vad kör ni för metoder?
Jag har fått två positiva med clearblue testa tidigt och då två negativa med vanliga tester. Så testade med clearblue testa tidigt idag igen och denna gång blev det negativt så jag tänker att det är ganska kört. Svagt positivt på onsdagen och blankt idag med samma test
BIM 7/8
Åh va roligt! :D När tog du första testet?
Jag började blöda i måndags så det vad ett tidigt missfall tyvärr. Nu väntar jag bara på att blödningen ska sluta sen får vi försöka igen!
Vad tråkigt :(
Hej, ny på forumet här! Jag hade BIM+0 den 11/8. Så BIM+1 idag och utebliven mens. Det är vårt tredje försök med första barnet efter att jag tog ut en Kyleena hormonspiral. Jag är 34, min sambo 28. Tog ett test i morse som tydligen är positivt?! Men känner mig inte helt säker så kommer fortsätta testa de närmaste dagarna. : )