• Anonym (nyfiken gul)

Vilken form på kuken föredrar du?

Dags för en ny kuktråd men INTE om storlek. Kvinnor, vilken form på kuken är skönast? Eller spelare det ingen roll? Rösta och kommentera gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken form på kuken föredrar du?
  • MammAmma
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2020-07-22 18:27:43 följande:

Det är precis det jag själv har så roligt att veta att den kombinationen gillas! Lite förvånad att flera verkar gilla just kraftig uppåtböj, det begränsar annars vilka ställningar man kan ha för mig i alla fall, men funkar ju bra i missionären.

Äsch, har inte haft några problem med olika ställningar med sådan kuk. Pga den kraftiga böjen kan det ju iofs försvåra ställningar där man har 90° vinkel (som doggy eller missionären med killen upprätt), men jag ser det som en positiv grej att man måste vara närmare varann. Liggande på mage med killen uppepå mig är ju gudomligt, då den kurviga undersidan av kuken gnider mot g-punkten. Precis som att missionären är extra skön med sån kuk eftersom ollonet då gnider och stöter mot g-punkten.
  • Anonym (Nyfiken)
    MammAmma skrev 2020-07-22 20:01:24 följande:

Äsch, har inte haft några problem med olika ställningar med sådan kuk. Pga den kraftiga böjen kan det ju iofs försvåra ställningar där man har 90° vinkel (som doggy eller missionären med killen upprätt), men jag ser det som en positiv grej att man måste vara närmare varann. Liggande på mage med killen uppepå mig är ju gudomligt, då den kurviga undersidan av kuken gnider mot g-punkten. Precis som att missionären är extra skön med sån kuk eftersom ollonet då gnider och stöter mot g-punkten.

Intressant, men då borde en som har kurva nedåt vara lika skön som en som kurvar uppåt i missionären? Då kurviga översidan träffar g-punkten ?
  • Anonym (Eli)
    MammAmma skrev 2020-07-22 20:01:24 följande:

Roligt att vi båda verkar gilla samma sak, men upplever det med olika kukar! Just sådär bakifrån med killen över tycker jag endet rak är bäst, om man hittar rätt vinkel. För då träffar den g-punkten helt perfekt!! Men jag behöver rätt mycket tryck på den för att det ska vara skönt också, och det är svårt att få med en böjd i min erfarenhet =)
  • MammAmma
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-22 20:13:47 följande:

Intressant, men då borde en som har kurva nedåt vara lika skön som en som kurvar uppåt i missionären? Då kurviga översidan träffar g-punkten ?

De med nedåtböj är oftast inte kurviga nog. Och såvida man inte har sex upp och ned, har en nedåtpekande kuk en tendens att missa hålet också.
  • Anonym (Tuppis)

Ni säger att ollonet kommer åt att trycka på g punkten och det funkar säkert. Vill ni ha riktigt tryck och gnid där så kan man som man göra det i missionären om man trycker ovansidan på kuken mot g punkten. Lite träning på det av er tillsammans och ni hittar rätt.

• Anonym (Que?)

Det spelar väl ingen roll hur den ser ut. Tycker faktiskt att de flesta är rätt lika varandra. Bara de inte är för små. Och då menar jag typ 10 cm med liten omkrets. Jag har bara stött på en sådan. Alla andra, ca 35-40 st, har varit bra. Det viktiga är att man stämmer i takt och rytm - gör man det är sexet alltid super.

• Vaken
    MammAmma skrev 2020-07-22 14:47:28 följande:

Om jag nu får välja så tycker jag att en med stort ollon och kraftig uppåtböj är idealt. Stött på det bara ett par ggr, tyvärr.

Samma här.

Vet inte hur ovanligt det är men min mans är precis så och med honom kommer jag enkelt och hårt av enbart samlag. En rak ger inte samma stimulans av g-punkten och orgasmerna blir inte lika intensiva för mig.
  • Anonym (K)

Som någon innan sa.. Bara den inte är liten så funkar det mesta.

• Anonym (Nyfiken)
    Vaken skrev 2020-07-26 08:54:09 följande:

Samma här.

Vet inte hur ovanligt det är men min mans är precis så och med honom kommer jag enkelt och hårt av enbart samlag. En rak ger inte samma stimulans av g-punkten och orgasmerna blir inte lika intensiva för mig.

Är du säker att det är g-punkten du kommer av? Eller har din man en kort kuk ? G-punkten sitter 4-5 cm in...

Det är inte a-punkten du kommer av då ?
  • Anonym (Tuppis)

Varför heter det punkt egentligen? Borde väl vara mer utropstecken, lite mer såna ljud som kommer när man kommer åt rätt. Sitter heller inte så långt in, exet gillade att jag kom åt med tungan

• MammAmma
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-26 11:01:30 följande:

Är du säker att det är g-punkten du kommer av? Eller har din man en kort kuk ? G-punkten sitter 4-5 cm in...

Det är inte a-punkten du kommer av då ?

Alltså kuken passerar ju förbi g-punkten, även fast den är lång, och en uppåtböjd gnids ju mot den vid varje juck. Kuken måste inte vara kort och stöta mot den för att den ska bli stimulerad.
  • Anonym (Nyfiken)
    MammAmma skrev 2020-07-26 12:58:09 följande:

Alltså kuken passerar ju förbi g-punkten, även fast den är lång, och en uppåtböjd gnids ju mot den vid varje juck. Kuken måste inte vara kort och stöta mot den för att den ska bli stimulerad.

Är det ollonet som gnids? Jag tänker att en nedåtböjd borde ge liknande effekt. Men då att skaftet gnider mot g-punkten istället.
Svar på tråden Vilken form på kuken föredrar du?