isabelle81 skrev 2021-02-10 18:11:18 följande:
Vad skönt allt var bra på kub :) jag ska dit på måndag. Bf 24/8. Femte barnet här. Vi har berättat för de andra barnen. Dottern som blir 14 i sommar blev riktigt sur och arg men det blev hon förra gången också, yngsta är född -1905. Pojkarna på snart 11 och 18 blev glada, speciellt 11 åringen :) Börjar bli piggare nu så det är skönt och illamåendet har släppt :) hur mår du?
Haha ja jag gissar som sagt att det inte blir odelat glada miner. Både 13-åringen och 11-åringen tycker att 5-åringen är en riktig pina som låter mycket, stör och är jobbig. En liten bebis som inte ens har vett att sova på nätterna lär inte få dom att hoppa av glädje. Men jag tror dom vänjer sig. Min kompis fick en sladdis förra året. Hennes äldsta (då 13) blev helt förkrossad, smällde i dörrar och sa att hon inte tänkte bo kvar (skulle flytta till sin pappa istället). Så blev det såklart inte, nu är hon en mycket stolt storasyster.
Skönt att du börjar bli piggare! Jag mår riktigt bra nu. Mådde pyton vecka 6-11, men nu är det som vanligt. Uppsvälld mage kvällstid och jag har känt lite fisksprattel i magen vid ett fåtal tillfällen, men annars skulle jag kunna vara ogravid.