SpändFörväntan skrev 2021-02-10 19:55:30 följande:
Haha ja jag gissar som sagt att det inte blir odelat glada miner. Både 13-åringen och 11-åringen tycker att 5-åringen är en riktig pina som låter mycket, stör och är jobbig. En liten bebis som inte ens har vett att sova på nätterna lär inte få dom att hoppa av glädje. Men jag tror dom vänjer sig. Min kompis fick en sladdis förra året. Hennes äldsta (då 13) blev helt förkrossad, smällde i dörrar och sa att hon inte tänkte bo kvar (skulle flytta till sin pappa istället). Så blev det såklart inte, nu är hon en mycket stolt storasyster.
Skönt att du börjar bli piggare! Jag mår riktigt bra nu. Mådde pyton vecka 6-11, men nu är det som vanligt. Uppsvälld mage kvällstid och jag har känt lite fisksprattel i magen vid ett fåtal tillfällen, men annars skulle jag kunna vara ogravid.
Nä man får räkna med alla känslor de kära tonåringarna lever med ;) Min äldsta var aldrig så men så är han kille också ;) Han har hela tiden varit lugnet själv. Stora tjejen AVGUDAR sin lillasyster så det lär hon göra med nästa med som jag även tror är en tjej till. Inte mått illa alls med mina pojkar nämligen ;)
Vad mysigt att redan känna lite!! Minns knappt men tror det är först i v 16/17 för min del. Jag har inte mått jättedåligt men så himla överdrivet trött och sen illamående men inte så farligt och aldrig så jag kräkts.