• Anonym (lsc)

Sambon rymde genom fönstret

Städdag, alla i familjen får uppgifter. Sambon går på toan . Jag sätter igång med dammsugningen.
    Det bara dröjer och dröjer och sambon är visst aldrig klar på toan. Jag hojtar och knackar på. Inget svar. Jag lirkar upp låset från utsidan. Blir så j-a förvånad när jag öppnar dörren. Ingen sambo och fönstret på vid gavel. Han har rymt genom toafönstret. Blir så jävla lack!!
    Vad gör jag ? Ska jag anmäla honom försvunnen?

• Svar på tråden Sambon rymde genom fönstret
  • Anonym (airnon)

Så idag vid nästan två på natten när du startade denna tråd var han fortfarande försvunnen? Och nu nästan ett dygn senare svarar du fortfarande som om han är försvunnen. Ja jag skulle definitivt ringt polisen, det är uppenbart att han blivit kidnappad av Aliens. 

• Anonym (lsc)
    Anonym (Q) skrev 2020-07-20 21:45:27 följande:
    Är han inte hemma än?
    Nej
  • Anonym (Q)
    Anonym (lsc) skrev 2020-07-20 21:51:24 följande:
    Nej
    Hoppas att han kommer hem säkert eller hör av sig och att han har en bra förklaring. Du måste vara så orolig! Hur tar resten av familjen det?
  • Anonym (Ann)

Har du ringt hans vänner/familj?

• Anonym (airnon)
    Anonym (lsc) skrev 2020-07-20 21:51:24 följande:
    Nej
    Vad sa hans familj och polisen då? För du har självklart anmält att din man försvann utan ett ord och nu varit försvunnen från sin familj i ett dygn?
  • Poison82

Är detta ens sant? Om han varit försvunnen över ett dygn och du inte hört något så måste du väl ändå ringa polisen tänker jag. Annars är det dags att flytta tråden

• Anonym (lsc)
    Anonym (airnon) skrev 2020-07-20 21:48:26 följande:

Så idag vid nästan två på natten när du startade denna tråd var han fortfarande försvunnen? Och nu nästan ett dygn senare svarar du fortfarande som om han är försvunnen. Ja jag skulle definitivt ringt polisen, det är uppenbart att han blivit kidnappad av Aliens. 

ja han är fortfarande borta
  • Anonym (lsc)
    Anonym (Q) skrev 2020-07-20 21:53:44 följande:
    Hoppas att han kommer hem säkert eller hör av sig och att han har en bra förklaring. Du måste vara så orolig! Hur tar resten av familjen det?
    barnen gråter
    jag har gett dom singoalla kakor
  • Anonym (lsc)
    Anonym (Ann) skrev 2020-07-20 21:58:03 följande:

Har du ringt hans vänner/familj?

jag ringde hans mamma och sättet hon svarade på så tror jag han är där
  • Anonym (lsc)
    Anonym (airnon) skrev 2020-07-20 22:01:05 följande:
    Vad sa hans familj och polisen då? För du har självklart anmält att din man försvann utan ett ord och nu varit försvunnen från sin familj i ett dygn?
    Nej, jag har inte ringt polisen
Svar på tråden Sambon rymde genom fönstret