Inlägg från: Anonym (Bill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bill)

Sambon rymde genom fönstret

Kanske om du behandlade honom bättre så skulle han inte behöva fly från sitt hem och borg. Städning är kvinnogöra. Varför ens involvera honom? Sköt hemmet och låt honom sköta karlagörat

• Anonym (Bill)
    Anonym (lsc) skrev 2020-07-21 00:24:41 följande:

Efter att jag ringt svärmor s sa jag till barnen att pappa är hos farmor. De lugnade sig och åt kakor

De är lite knepiga i den släkten vad gäller kommunikation

Och varför har du inte ringt polisen. Så kan de kontakta svärmor. Sen om han har gömt sig hos sin mor låt honom stanna där och bli ompysslad och byt lås på dörren.
  • Anonym (Bill)
    Pierott skrev 2020-07-21 00:35:46 följande:

Alltså förlåt men HAHAHAHA, jag önskar så starkt att detta vore sant! Jag föreställer mig förvåningen när man bryter upp dörren o gubben har flytt genom fönstret för att undkomma städning

Eller hur haha. Jag funderar skälv på att göra så nästa gång vi har storstädning här hemma. Ska ladda med Singoalla till ungarna medan jag drar på äventyr haha
  • Anonym (Bill)
    persikofjaril skrev 2020-07-21 01:15:00 följande:

Alltså, hur stort är fönstret, och hur långt upp på väggen sitter det? Vårat sitter kanske 1,5 meter upp och är inte superstort, så det skulle vara svårt att ta sig ut den vägen. (Dessutom ligger vår lägenhet på andra våningen, vilket försvårar saken ytterligare, men om man bortser från det). Jag skulle kanske lyckas ta mig igenom, och dottern, men inte sambon. Skulle förmodligen vara lättare att bara stanna kvar och städa istället. 

Ja, låter som du behöver hitta ett annat flyktsätt... hmmm. Kanske starta brandlarmet och när ni utrymmer lägenheten och alla springer ut på gården så stannar du inte utan fortsätter springa. I tumultet lär de säkert ikte märka något. Hur bor dina föräldrar? Kan du gömma dig där? Glöm inte att ladda med kex innan för barnens skull. Allt är bättre än att städa om man frågar mig
Svar på tråden Sambon rymde genom fönstret