Sambon rymde genom fönstret
Kanske om du behandlade honom bättre så skulle han inte behöva fly från sitt hem och borg. Städning är kvinnogöra. Varför ens involvera honom? Sköt hemmet och låt honom sköta karlagörat
Kanske om du behandlade honom bättre så skulle han inte behöva fly från sitt hem och borg. Städning är kvinnogöra. Varför ens involvera honom? Sköt hemmet och låt honom sköta karlagörat
Efter att jag ringt svärmor s sa jag till barnen att pappa är hos farmor. De lugnade sig och åt kakor
De är lite knepiga i den släkten vad gäller kommunikation
Alltså förlåt men HAHAHAHA, jag önskar så starkt att detta vore sant! Jag föreställer mig förvåningen när man bryter upp dörren o gubben har flytt genom fönstret för att undkomma städning
Alltså, hur stort är fönstret, och hur långt upp på väggen sitter det? Vårat sitter kanske 1,5 meter upp och är inte superstort, så det skulle vara svårt att ta sig ut den vägen. (Dessutom ligger vår lägenhet på andra våningen, vilket försvårar saken ytterligare, men om man bortser från det). Jag skulle kanske lyckas ta mig igenom, och dottern, men inte sambon. Skulle förmodligen vara lättare att bara stanna kvar och städa istället.
RIP Sambon