Inlägg från: Anonym (nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nja)

Åldersskillnad - vad hade ni gjort?

Många saker här som skulle göra att jag hade gett upp det här långt tidigare än 1,5 år. Orkar inte kommentera alla saker men sammantaget är kontentan att du finns där, han gillar dig säkert men mer än så vill han inte göra.
    Han har noll intresse av att andra ska veta om dig och tycker nog han borde presenterat dig för sina föräldrar och vänner  åtminstone nånstans mellan 6-12 månaders förhållande.
    Barnen är en annan sak men de flesta som blir kära i någon ny, vill ändå att barnen ska kunna ha någon slags relation till förälderns nya kärlek. Om inte för att bo ihop så åtminstone så att de känner till personen och möter denne successivt, kanske efter ett år i af, om man känner att relationen är stabil. 

Eftersom han inte gjort något osv detta kan jag bara tolka det som att han är nöjd med läget som det är. 
    Jag vet ett par kvinnor som varit i liknande situationer och saker ställs till slut på sin spets. De fall jag tänker på har slutat med uppbrott. Männen i fråga har tyckt allt var bra/kul osv och såg inget problem alls, medan kvinnorna funderade just som du gör. När dessa män ställdes mot väggen och krävdes på tydlighet i hur de tänkte framåt, så ja, de tänkte helt enkelt inte så värst mycket framåt. 

Det går inte att fortsätta tillsammans när en vill forma en gemensam framtid och den andra bara tänker 1-2 veckor framåt. 

Svar på tråden Åldersskillnad - vad hade ni gjort?