Anonym (Också ledsen) skrev 2020-08-05 10:59:58 följande:
Jag tog tabletterna på eftermiddagen igår, och kom igång med blödning efter tre timmar. I morse verkar det ha tagit slut, nu blöder jag väldigt lite. Jag är lite orolig att allt inte har kommit ut, så lite blöder jag nu. Det kom några blodiga slembollar men hur vet man ens att det är tillräckligt? Är jag färdig nu var det här verkligen piece of cake.
Jag är också väldigt lättad att det är över och att kunna få starta om. Nu ska jag unna mig lite vin på min födelsedag på lördag.
Hur mår du? Hur har det gått?
Det låter tyvärr som väldigt kort tid, och att det inte riktigt kommit igång än. Det är svårt att veta vad som är själva innehållet liksom, och vad som bara är levrat blod. För mig kom det tre större, tydliga klumpar som jag tror var det viktigaste liksom. Många mindre också, inte små men iaf mindre än dom där tre. Men vid tre tillfällen blev jag sittande på toaletten för då blödde det så pass mycket att det inte var nån idé att kliva upp. Ändå tycker jag att jag blödde mindre än jag hade väntat mig.
Jag hoppas det ordnar sig på bästa sätt för dig, förstår ju att det känns hemskt om det startar till din födelsedag men jag vet ju, man vill ju också bara få ett slut på det. Försök ha en fin dag oavsett och tänk framåt! Nu avslutar du det här jobbiga och sen kommer nya försök!
Jag blöder fortfarande, det blir 2 veckor nu den 8:e. Men det är bara brunt, ibland väldigt lite, vissa dagar mer. En vecka efter tabletterna kändes det som det skulle sluta, men så kom det lite mer och så där håller det på. Det är ändå lite och påverkar inte min vardag särskilt mycket. Börjar väl återhämta mig psykiskt också men bröt ihop lite för nån dag sen. Känner mig lite allmänt låg men inget som märks utåt.