Inlägg från: Anonym (lustfylld) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lustfylld)

Vill ha sex men blir aldrig kåt

Så brukar det bli för mig när jag varit ihop med någon ett längre tag, när förälskelsen och attraktionen börjat falna. Blir nästan aldrig kåt i mina relationer trots att jag kan bli väldigt blöt som du. Ett problem som lett till mycket underlivsproblem och svamp. Det är också skillnad på sekretet om jag är kåt och inte mycket halare och tjockare när jag är kåt med alla sinnen.

Hur länge har du varit ihop med mannen? Var du kåt i början? Kanske har du sex av fel skäl utan att vara riktigt attraherad av de du ligger med?

Sex utan att vara kåt är som att äta utan matlust bara för att man bör för hälsans skull.

• Anonym (lustfylld)
    Xzx skrev 2020-07-14 18:54:37 följande:
    Vad fantiserade du om förut? Vad tände dig?
    Vet att du ställde frågan till TS men svarar iallafall hur det funkar för mig. När jag är kär och förälskad behöver jag inga fantasier. Det är liksom den andra människan som gör mig så övertänd bara genom att finnasm se ut på ett visst sätt, dofta, klä sig,  bete sig mot mig, titta på mig, röra håret, få mig att längta osv. Sånt gör mig kåt. Jag sextar ofta mycket i början med mycket sexiga mail, telefonsamtal och magiska träffar med mycket annan stimulans. Tyvärr blir ju allt vardag rätt snabbt och sånt som tände en i början ges mindre tid till + att spänningen försvinner desto mer man lär känna varann. När jag varit ihop med nån en längre tid måste jag liksom skapa fantasier för att få lust till sex. Inte så kul  alltid. Kan vara kul om man kan fantisera tillsammans och ha gemensamma triggers då kan det funka längre och utvecklas.
  • Anonym (lustfylld)
    Anonym (Hygglo) skrev 2020-07-14 19:46:30 följande:

Kanske något annat som är annorlunda. Preventivmedel, stress eller bara bortkopplad från kroppen.

Finns örter som sätter igång sexlusten. Djuppavslappning är också bra.

Ja Rosenrot är väl en sådan tror jag? Vet en manlig kompis som testat. Stress är en stor lustdödare och att oroa sig för saker även hormonella preventivmedel och antidepressiva. Tanta, meditation och yoga är nog bra för allt.

Svar på tråden Vill ha sex men blir aldrig kåt