Inlägg från: Längtar88 |Visa alla inlägg
  • Längtar88

Såg inget på VUL!!

Följer och hoppas du får positiva svar! Håller tummarna.

Jag ska själv ta mitt andra blodprov imorgon och hos mig såg dom bara en tjockare slemhinna fast hcg var 1890. Blöder lite med så jag förväntar mig inget för min del men kan inte låta bli hoppas så länge de finns en minimal chans...

• Längtar88
    Undrandee skrev 2020-07-23 13:19:41 följande:

Håller mina tummar för dig med!

Hur långt gången är du? jag ska på inskrivningssamtal imorgon och hoppas att bm kan se mina provsvar då! Samtidigt är jag rädd att den här graviditeten inte är normal och att det blir tredje gången som jag blir utan en bebis :(

Jag borde vara vecka 6+ men osäker pga alla besked. Hcg var 1890 i tisdags och 1810 idag, sjukvården menade att de borde sänkts mer om de var ett missfall så jag fattar fortfarande inte vad som händer?

Åh jag hoppas du får positiva besked och allt går bra! Uppdatera gärna imorgon
  • Längtar88
    Undrandee skrev 2020-07-23 14:13:51 följande:

Kag förstår din oro!

Jag vill inte hoppas för mycket på att det ska gå bra den här gången. Är så jäkla förbannad på sjukvården att dom inte informerat mig om provsvaren! Är idag en vecka sedan jag lämnade prover sista gången och vart lovad återkoppling på fredagen. Har ju levt i ovisshet i en hel vecka nu... nä har inte mycket förtroende kvar för sjukvården efter detta, plus det känslokalla bemötandet.

Hur går de för dig? Jag förstår hur tufft de är möta sjukvården och hur ensam man känner sig i sina "kamper" mot dom. Vilket är galet att de ens ska kännas och vara så.

Ja jag har inte mycket förtroende alls. Haft för många missfall intensivt och ändå får jag inte utredning efter massa år i kö. Och efter det beskedet händer det här och läkarna är ungefär lika förvirrade som mig...

Mitt hcg ökade från 1810 i torsdags till 1920 idag. Så fast de inte ökar normalt ökar de ändå vilket jag inte förväntat mig. Grav.symptomen ökar med och jag fattar ingenting. Om jag hade äl när jag tror är jag i v 7 nu så nått borde dom kunna se nu... väl?
  • Längtar88
    Undrandee skrev 2020-07-27 20:24:36 följande:

Hej!

Jag gjorde ett vanligt UL i fredags och nu såg dom där en 10,4 mm stor hinnsäck och en gulesäck i den! Dock inget foster. Hon uppskattade mig till v.5+5, vilket stämmer med dom digitala testerna i såfall.

Hmm, ja något borde man ju se vid v.7. men jag är inte säker. Jag dick veta mina hCG prover stigit normalt, men fick inte höra några siffror.

Normalt betyder att de minst dubblats på 2-3 dagar så de är ju superpositivt!

Innan v 6 är de typ omöjligt att se någonting och man kan mest gå efter hcg. V 7 eller 8 ser man garanterat nått. Jag vet de är hemskt hoppas när de inte går hela vägen men jag är försiktigt hoppfull för dig den här gången. Allt tyder ju på normal graviditet! Sparar mitt grattis till när du är redo att ta emot det :)

Håll tummarna för mig att nått syns nästa undersökning. :)
Svar på tråden Såg inget på VUL!!