• tobiq

Lergigan comp- hjälpte det er?

Som rubriken lyder, hade ni någon hjälp av Lergigan Comp? Hjälpte det mot illamående eller enbart kräkningar?

Mvh desperat.

Moa-08 Svea-10
  • Svar på tråden Lergigan comp- hjälpte det er?
  • MeandHim

Lite mot kräkningar men inte mot illamåendet, mår helt överjävligt illa!

• tobiq
    MeandHim skrev 2020-07-12 19:45:29 följande:

Lite mot kräkningar men inte mot illamåendet, mår helt överjävligt illa!

Jag kräks inte men jag mår helt sjukt dåligt HELA DAGARNA. Min BM sa att det hjälper mot kräkningar i första hand. Fan också.
    Moa-08 Svea-10
  • Tomelilla15

Jag blev hjälpt av det. Åt i 10 v och det hjälpte mot båda delar även det inte tog bort illamåendet helt. Försökte sluta ett antal ggr för jag ville se om jag klarade mig utan men då drog illamåendet igång värre.

• Jag är bara jag

Ja, det hjälpte. Inte helt och inte länge, men så pass att jag kunde åka hemifrån i alla fall. Tyvärr hade jag koffeinförbud av läkare så jag fick bara ta piller när jag verkligen behövde så det blev just bara när jag skulle åka iväg.

• Ruter

Funkade inte alls för mig. Kräktes så fort jag åt något fram till v20. Så pass att jag blev inlagd och fick dropp. Åt fulldos av tabletterna hela tiden utan någon som helst effekt av dem.

• syntharen

Det hjälpte dom första dagarna men så var det som om kroppen vande sig och jag mådde illa och kräktes ändå. Tog jag en paus några dagar så funkade den igen. Vet inte om det bara var psykologiskt eller om det kan bli så.

Jag fick primperan när jag var gravid med tredje barnet och det hjälpte mycket bättre.

• upponed

Det lindrande lite grann, men var dock konstant illamående men mer dämpat.

Drack mycket mycket kolsyrat vatten, det var min räddning

Svar på tråden Lergigan comp- hjälpte det er?