BIM Augusti 2020
hoppas de går bättre för er andra ?
Wow! Grattis! Har ni försökt länge?
Äsch! Här drog mensen precis igång :/ Hade ju nog det på känn, men man blir ju ändå besviken!
Det som är bra är att testade med ÄL test denna vecka och fick positivt cd 13 och ännu starkare cd 14. Gissar på äl alltså cd 14 eller 15. Nu när mensen börja på cd 27 så blir lutealfasen 13-14 dagar så känns Okej. Har varit rädd den varit för kort men verkar ju Ok i så fall.
Ja ja - Lycka till ni som är kvar! Hoppas ni får era plus!
Vad tråkigt att höra att mensen kommit Men jag glädjs åt att din lutealfasen iaf har bra längd! Det måste kännas som en lättnad Hoppas nästa cykeln ger ett befruktat guldägg!! <3
Oj! Ni är så gulliga! Alltså vet att 5 månader inte är mycket men känns ändå som att det börjar ta länge nu. Liksom varför skulle det gå nästa månad när inte funkade nu.
Och samtidigt som det är skönt att ÄL och luteaöfasen verkar ok är det frustrerande att allt verkar som det ska och så funkar det ändå inte!
Nåja - uppdatera hur det går för er jag håller alla tummar! Och om inte lyckas så ses vi i septembertråden!
Och där kom mensen med bravur. Mår både illa och blöder mycket...
Nu har vi varit utan skydd i ett år... försökt aktivt i 8 månader.
Ska ringa barnmorskan nu och se om det kan vara läge för utredning. Vet att det kan ta lång tid men nu börjar jag bli ordentligt otålig :(
Ska unna mig ett glas vin och skriva in mig i septembertråden :)
Negativt test idag på ÄL+10/11... Känns hopplöst :(
Hoppas de bara var för tidigt att testa. Är på BIM-3/4.
Ååh! Vad underbart!! SMEP verkar helt tydligt funka för er :D Grattis!!