BIM Augusti 2020
Det här kan väl inte vara spökstreck?
:O
Det här kan väl inte vara spökstreck?
:O
Jag är inte säker på hur jag har det när jag inte ammat men har också många dagar av fertilt sekret tycker jag. 7 dagar förra cykeln och 9 denna(men nu misslyckades kroppen med äl och behövde 2 extra dagar denna cykeln).. Så kan ju ha med det att göra!? Att kroppen behöver skjuta till med lite extra hormoner och därmed lite mer sekret :) kanske..
Åååh... testade imorse, BIM -1.... positivt!!!!
Kan tillägga att jag testade igår också (BIM -2) och det va negativt. Men nu såååå... ska köpa digitalt idag så tar jag det imorgon på BIM. Svårt att tro att det är sant.. men nu börjar ju nästa noja, fick MA senaste graviditeten. Bekräftat på första ultraljudet... nu vill man ju bara flyga fram till vecka 12. Vet ni om man har rätt till tidigare ultraljud om man varit med om MA?
Lycka till er andra, håller alla mina tummar!
Finns det något FB grupp för de som plussat?
Hur går det för er andra som har sent BIM i gruppen?
Mina äl-tester började öka igår kväll. Då 0.71 nu på morgonen 0.81 i premom. Får se om de peakar fram emot kvällen eller först imorgon. Så äl bör vara om 1-3 dagar. Är på cd15 idag.
Ska börja ÄL testa idag :D med nytt märke för mig, hoppas på bättre utslag..
för mig verkar det som att ägglossningen kom tidigare än väntat! (CD 15 istället för 19) Symtomen stämmer men dock är testerna inte lika starka som de brukar, men enligt appen premom hade jag min peak i måndags samt att min temp steg över CL imorse, får se om de håller i sig i morgon! isåfall är mitt nya BIM 25/8!
Åh! Kanske samma datum då, min brukar vara 13 dagar! Detta är vårt elfte försök...
Håller tummarna för dig :)
Hur gör ni andra som loggar äl-tester?
Loggar ni alla dagar med starka äl-tester eller bara dagen det peakar?
Jag hade starkare än kontrollstrecket igår (1,5 enl premom) och nu på morgonen vart det lika starkt (1,0). Båda bör väl ses som positiva men peaken vart ju igår och nu är det påväg ner. Bör bli allt svagare under dagen.
Hur går de för dig? Har ni försökt riktigt denna månaden? Har för mig de va lite händer de så händer de?
Har du tagit något mer test?
Hej! Kör med ÄL-test första gången denna månad och igår var test sträcket lika starkt som kontrollsträcket så vi körde på och hade sex igår. Idag är test sträcket starkare än kontrollstrecket så betyder det peaken ändå är först idag, dvs ÄL imorgon då?
Vi myste också sö och må så tror får bli en paus idag i alla fall. Men kanske bäst mysa på imorgon. Hur mkt sex ska man riktigt behöva ha? Varje dag känns lite mycket i denna ålder och med en 2 åring hemma
]1/8 Mangon. 29år. Tredje barnet.
1/8 Enlitentrea2020, 30 år, tredje barnet
3/8,My871,33år,femte barnet
3/8 annikandy, 35år, femte barnet
4/8 Alexandra93, 26 år, tredje barnet
5/8 Norrlänning86, 34 år, tredje barnet
8/8, Cassus, 32 år, första barnet
8/8 Trean2021, 28 år, tredje barnet
9/8, Odlar mamman, 28 år, tredje barnet
9/8 Amidina, 34 år, första barnet
9/8 Jensan88, 32 år, tredje barnet
9/8 NiMi12, 41 år, andra barnet
10/8 saraama, 30 år, andra barnet
10/8, Fruffe, 27 år, första barnet
11/8 MsPinnipeds, 29, första barnet
12/8 Srce, 33 år, andra barnet
12/8 Piiigeliiin, 32, första barnet
12/8 Msofie, 24 år, första barnet
12/8 mammatilltvå, 3e barnet
13/8 Entusiastisk, 31 år, andra barnet
13/8 Mikkans, 27 år, första barnet
13/8 MyLilla86, 34 år, andra barnet
14/8 Hoppas ändå, 35 år, 5e barnet
15/8 Link92, 28 år, första barnet
16/8 Plingiz, 31 år, tredje barnet
16/8 Bäbiiiis, 35 år, tredje barnet
16/8 Myran1234, första barnet
16/8 CvKs, tredje barnet
17/8 Danni83, 36 år, fjärde barnet
18/8 PelloBello, 34 år, andra barnet
19/8 Linjana, 28 år, första barnet
19/8 Epidemiya, 27 år, första barnet
21/8 lariz, 24 år, andra barnet
23/8 ellen94, 26 år, första barnet
24/8 apoapo 35 år. Tredje barnet.
25/8 Talanda, 31 år, första barnet
26/8 myownworstenemy, 34 år, andra barnet
26/8 H0nd3ndär, 35 år, tredje barnet
28/8 33villbligravid, 36 år, andra barnen
28/8 apan95, 24 år, första barnet
28/8 Jenzia, 36 år, första barnet
28/8 Kinder 32 år, första barnet
29/8 Evi82 , 37 år, fjärde barnet
31/8 Canama, 31 år, andra barnet
Äl kom något tidigare så ändrade mitt BIM från 28/8 till 26/8.
Hittade ett digitalt så tog det och fick svaret.
En liten aprilbebis om allt går som det ska.
Här är en till som är kvar. Är på äl+7-8. Men har kort lutealfas så bim redan den 25e. Dessa dagar när bim närmar sig men det ändå är för tidigt för att testa är allt bra dryga...
Tror jag kommer ta ett testa tidigt på sön äl+9-10. Det vart då jag plussade svagt med min yngsta. Men tror inte det tog sig denna gången (heller). Känner mest ingenting men tempen är iaf hög. 36.84 idag.
Nog är man väl korkad som tar ett gravtest på äl+8? Slår mig varje gång att det är så dumt att testa tidigt än om det gör att jag inte blir lika besviken då mensen kommer på BIM just för att jag blir inställd på att inte vara preggo.
Ska testa på mån på min sambos födelsedag och är då på äl+10. Är det någon som har erfarenhet att testa för tidigt och sedan plussa? Vet att detta kan vara en uttjatade fråga haha.
Mina symptom:
Sjukt varm (legat på 37 grader i två dagar nu, feber?)
Trött
Mycket flytningar
Så spännande. Hoppas vi båda får ett plus! Ska du testa imorgon? :)
Det kan inte vara sant?!
BIM-1, försök nummer 12.
Lämnade prover för fertilitetsutredning förra veckan.
Tog ett test nu bara för att kunna dricka en drink ikväll med gott samvete.
Det verkar som att jag är gravid... fattar ingenting....
Ändrade min app till gravidläge och är i 3+4 (om jag inte ser i syne)
Ojojoj, vad det plussas här inne! Grattis!
Här är jag på bim-2 men bara äl+9-10. Negativt gravtest imorse men tempen är fortsatt hög.