BIM Augusti 2020
Svårt å säga, för mig ser det ut så där en hel vecka före ägglossning .
Såhär ser dagens ÄL-test ut på CD13. Bör bli fullt utslag imorgon (CD14) eller senast på tisdag (CD15). Vad tror ni? :)
Svårt å säga, för mig ser det ut så där en hel vecka före ägglossning .
Verkligen superkul med så många som är aktiva och precis som ni säger har äl runt samma dag.. Ska bli kul att följas åt hela vägen!
Jag fick faktiskt ännu bättre fertilt sekret nu på eftermiddagen.. Asså det är så spännande!
Min man tycker jag totalt snöat in, hahaha!När han frågar vad vi pratar om här inne så känns han ändå lite lättad att slippa allt tjat om sekret, temp, nu gick ältest upp.. Nej nu gick det ner.. Osv Haha!
Vad härligt Canama att höra att ditt liv också föll på plats när du hittade din andra hälft <3
Odlarmamman.. Låter jobbigt med sånt illamående.. Vet inte om du kan läsa dig till något hos vulverinekoos!? Och såklart extra jobbigt när man då vill bli gravid när det är ett tecken.. :/
Det känns lite som... antingen är min mens på väg väldigt snart här, vilket är konstigt för jag har aldrig haft kortare cykel än 27 dagar (brukar vara 27-31 dagar), och jag är på dag 24?!
Eller så är jag gravid. Brösten gör ont, svullen mage, PMS eller "humör" idag på mig. Känner lite hur det kokar inombords.
Geaviditetstest som är extra känsligt kom med posten i morse , så jag tog ett sånt och ett vanligt rfsu sticka. Båda negativa. Men är ju på ägglissning+11 bara så det är ju tidigt. Men det känsliga tester borde kanske fångat upp något iaf, men men får avvakta mensen. Vi hade ju sex 2-3 dagar före ägglossning så vi prickade ju inte in max fertiliteten heller :)
Du kan ju vara en låghormonare, då tar det alltid extra tid. ;) Startar man på 1 och värdet fördubblas varannan eller var tredje dag efter implantation så tar det ju några dagar liksom, även med de känsliga testen.
Håller tummarna!
Håller tummarna ändå <3
Hur är det med dina symptom då? Alla kvar?
Tjejer, ni verkar ju ha koll på sekret. Hur brukar era sekret vara efter äl, väntan till bim? :)
Om det är så att man är gravid då? Ändras sekretet efter ägglossning då eller behåller man sitt "ägglossningsekret", är det något man kan vara uppmärksam på?
Ingen mens i sikte. Har inga menskänningar heller än. Ser att det står 31/7-1/8 BIM på mig i listan. Men vet inte hur jag tänkt då. för kollar appen nu och jag borde få mens idag då är det dag 27, vissa månader har jag fått senare men då har jag ju haft ägglossning senare också. Lutealfasen ska ju vara lika lång ungefär och min brukar vara på 11-12 dagar. Om min mens inte kommer idag då är min uppe i 14 eller 15 dagar.. Hoppas det är ett gott tecken.