33villbligravid skrev 2020-08-27 20:13:20 följande:
Oj! Ni är så gulliga! Alltså vet att 5 månader inte är mycket men känns ändå som att det börjar ta länge nu. Liksom varför skulle det gå nästa månad när inte funkade nu.
Och samtidigt som det är skönt att ÄL och luteaöfasen verkar ok är det frustrerande att allt verkar som det ska och så funkar det ändå inte!
Nåja - uppdatera hur det går för er jag håller alla tummar! Och om inte lyckas så ses vi i septembertråden!
Man har rätt att känna sig ledsen och besviken oavsett om det gått 2 månader, 5 månader eller vadsom, tycker jag. Man hoppas ju såklart och man blir ledsen! Är på fjärde försöket och jag känner också att det känns jättelänge redan.. just för att man så gärna vill varje gång, och så är det sådan väntan tills man får nästa besked. Så tiden kan kännas som sirap. Känner igen mig i det du säger också att, varför skulle det funka nästa gång om det inte funkade nu? När man tycker att man gjort allt rätt. Men som en annan i tråden sa, det är ju tur och träff också!
Ledsen att det inte blev något denna gången för dig. Man får hämta kraft och köra igen! <3