• CvKs

BIM Augusti 2020

Anonym (Hoppas ändå) skrev 2020-08-10 08:09:57 följande:

Lätt illamående, och en mage som är i totalt uppror fick mig att ta ett test.

Tänkte först att de kan va nått ja ätit/druckit under hiken.

Men ser ni nått på dessa?!

(Syns som vanligt tydligare i verkligheten, eftersom den här sidan är lite knäpp).

Ber om ursäkt för flera bilder, men försökte ta ur olika vinklar. För det syns bättre/sämre beroende på hur man vinklar testet.

Jag ser ett svagt plus.

Mina ser oxå ut så där. Har även fått svagt på ett pe och ett rfsu. Det som gör mig så frustrerad är att mina är starkare på kvällen än på morgonen. Men tycks ändå inte öka i styrka dag för dag:(

Man vågar liksom inte tro på det.

När har du bim?
  • CvKs
    Anonym (Hoppas ändå) skrev 2020-08-10 08:27:34 följande:

Jaaa, ja vågar lixom inte lita på såna här svaga streck. Iofs så är inte mensen beräknad förrns på fredag/lördag. Så än är det ju i tidigaste laget att testa.

Jag har för mig att jag fick starkare på eftermiddagen förra graviditeten.

Hållar tummarna för att dina streck ökar snart! När har du BIM?

Min mens var sen 7 dagar förra månaden. Så utgår man ifrån sista mensen ska jag ha mens om 6 dagar.

Utgår man ifrån hur det skulle ha varit hade jag bim igår. Jag har testat svagt sen i torsdags.

Är säker på att jag hade äl nånstans mellan 25-29/7 ialf.

Åh då håller jag tummarna för dig att du får starkare plus om någon dag :)
  • CvKs

Hej tjejer.

Jag tror att jag ger upp start. Har sedan i torsdags testat svagt positivt med olika tester.

Så det verkar inte ha tagit sig ordentligt denna gång heller. Testade med ett rfsu nu på morgonen. Negativt.

Suck,känner mig så uppgiven.

Brösten ömmar,illamåendet hållet i sig men har ingen som helst molvärk. Jag får nog ringa gyn idag för en kontroll. Kolla så att man inte har någon cysta eller sånt så stör. Man tycker ju att testerna borde ha blivit starkare vid det här laget. Kommer inte mensen innan söndag testar jag såklart igen.

Här är en bild på testet imorse.

• CvKs
    Bäbiiiis skrev 2020-08-11 09:01:57 följande:

Olika testar är ju olika känsliga. Har du testat med samma märke varje gång?

Första jag tog i torsdags var ett PE.

Sen har jag testat med cb plus. Det är dom som är tydligast. Tog även ett llyods testa tidigt i söndags som visade svagt. Digitala sa inte gravid i fredags.

Jag har bim nån dag mellan i söndags och nu på söndag. Så jag kan ha passerat men det kan ändå vara förtidigt.Dessa svaga test man får gör att man bara vill fortsätta testa tills det blir starkare. Testnarkoman som man är haha.
  • CvKs
    Bäbiiiis skrev 2020-08-11 09:55:57 följande:

Jag förstår dig helt. Väntar precis på att få hem babyplan early pregnancy som läser av hcg-halter från 10 ml/ml.

Håller tummarna för dig!

Ja det är galet.

Jag bifogar 2 st bilder. Översta bilden är tagen i söndags kväll och den undre är tagen igår med morgonurin. Pluset syns mer irl och är svagt blått.

Jag kanske vara inbillar mig?

Har ialf fått samma lika på typ 6 sånna test.

Verkar vara starkare pä kvällen. Skumt. Lycka till när dina test kommer :)

• CvKs
    Bäbiiiis skrev 2020-08-11 10:17:56 följande:

Jag ser ett svagt pluss på de två undre bilderna men inte på de övre. Men det är ju svårt att fånga på bild såklart.

Ja det är super svårt.

Syns betydligt mkt mer irl.

Syns i alla ljus och med en armläng i avstånd.

Får försöka ha lite is i magen,beställde hem mer test nyss från apotea.
  • CvKs
    Anonym (Tilly) skrev 2020-08-12 08:04:21 följande:

Jag tror precis att jag plussat? Eller?

Har fått spökstreck på dessa innan men nu kom strecket verkligen direkt och tycker att det är ljusblått för en gångs skull. Snälla hjälp mig tyda :*

Jag ser svagt plus
  • CvKs

Gaaah. Varför kan jag bara inte hålla mig för att testa eller vänta in mensen.

Tog precis ett cb plus. Fortfarande svagt men fullt synligt på en armlängds avstånd. Väldigt ljusblått. Kan lika bra vara ett spök. Men på typ 7 test av samma sort?

Dock svagare än i måndags.

Testade inte med morgonurin heller.

Jag mår fortfarande väldigt illa och brösten spänner något så kopiöst från och till.

Är antingen på bim-4 eller bim+2 idag.

Ingen mensvärk heller,brukar ha extrem mensvärk annars flera dagar innan bim.

• CvKs

Efter att ha hållt mig i 4 h och inte druckit något sedan kl 15 är det äntligen bekräftat!

Jag är gravid (:

Hade det på känn hela tiden.

Plussade svagt i torsdags redan,sen har det varit fortsatt svagt fram tills nu.

Första försöket å allt. Jag är i chock men ändå inte!

Drömde i helgen att jag plussade.

Drömde natten till igår att jag kände sparkar.

Helt sjukt!

Om allt går vägen denna gång får vi en bebis runt den 20/4 <3

Vill tillägga att det syns mkt mer irl. Lika brett som kontrollstrecket och ljusblå:)

Ska testa med ett digitalt imorgon med morgonurin.

• CvKs
    Anonym (Hoppas ändå) skrev 2020-08-12 19:23:03 följande:

Wohooo! Grattis! :)

Tack <3 hoppas bara allt går vägen denna gång.
  • CvKs

Hmmmmmm. Starkare plus idag på cb plus. Negativt med digitala??

Jag är väl gravid ändå?

• CvKs
    Apoapo skrev 2020-08-13 06:05:32 följande:

När har du BIM?

Kommer inte ihåg hur fort de borde öka. Plus att alla har väl olika mycket hormoner. Hade du negativt på digitala idag?

Utgår man ifrån sista mensens första dag är jag på bim-3 idag. Och digitala sa inte gravid med ett vanligt cb plus visar positivt.
  • CvKs

[quote=80583265][quote-nick]Anonym (Hej124) skrev 2020-08-13 15:26:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser svagt :)

• CvKs

Det går framåt :)

Tog detta precis. Kom upp direkt,efter 30 sek var det ingen tvekan :)

Mkt starkare än det imorse som jag tog med morgonurin :)

Åhh jag är så lycklig!

Översta bilden är från nu.

Nedre bilden från imorse.

• CvKs
    Anonym (Hoppas ändå) skrev 2020-08-13 21:20:22 följande:

Grattis igen!! :)

Härligt med plus som blir starkare! :)

Tack <3

Håller tummar och tår för alla er andra!
  • CvKs
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-19 09:01:47 följande:

Är på bim - 2 tycker mig kunna se tydligt i alla lägen förutom mot lampan, är de bara jag och mirr önsketänkande eller ser ni med?

Ungefär så där såg mina cb plus ut 5-6dgar innan jag fick starkt plus:)

Håller tummarna att det kommer ett starkt plus om någon dag.
Svar på tråden BIM Augusti 2020