BIM Augusti 2020
Spännande! Det tror jag absolut det kan vara Att kroppen har mycket hormoner i omlopp!
Spännande! Det tror jag absolut det kan vara Att kroppen har mycket hormoner i omlopp!
Ska ha äl vilken dag som helst, kör på temp för första gången denna månad och varvar med stickor! Detta resultat fick jag på stickan nu, imorse va den betydligt svagare... borde ske inom dom tre närmsta dagarna tänker jag?!
Nej vi är iväg på landet där det inte är så nära till någonting så det blir lite väl stort projekt att ta sig i väg. Denna månad får kanske bli lite som den blir och så får vi satsa lite mer nästa månad!
Upd idag är att brösten fortfarande gör ont. Jag är på äggl+8 idag. Tänkte att jag nog kommer börja testa med gravtest på sönd när det är dag äggl+10. Men det är väl troligen för tidigt att se något kanske.. har inga superkänsliga graviditetstest då dom är så sinnessjukt dyra, dom jag har står det att man kan testa först på BIM. Men man vet ju aldrig
Förmodligen kommer det inte ge utslag så tidigt misstänker jag om du inte har sånna testa tidigt-test.
Hihi, börjar det redan klia i test-fingrarna?
OM jag ska testa före BIM så väntar jag nog till ÄL+12/13. Tänkte heller inte slösa mer pengar på testa tidigt tester. Känns som om jag bara kastar pengarna direkt i sjön!
Det finns ett testa tidigt som ska kunna ge utslag från 7 dagar efter befruktning, kostade runt 60-70 kr på apotea, ett litet tips om tålamodet tryter :)
Spännande! Så då kanske du testar tisdag morgon?