BIM Augusti 2020
Ahhh! Jag hade 0.2-0.3 fram till igår (testat sedan i måndags). Steg snabbt!
Ahhh! Jag hade 0.2-0.3 fram till igår (testat sedan i måndags). Steg snabbt!
Så var det för mig med 0.3 på förmidddag och 0.1-0.2 eftermiddag. Sen imorse går det bara upp, är på 1.57 nu Så snart peak!
Dagarna går såå långsamt nu efter äl! Är bara på äl+3 än så länge....
Lyckades få till det tre dagar i rad runt äl så hoppas att det har tagit sig nu!
Ni som skriver att ni fick en ökning/stegring men inget positivt.. Har ni bild på det? Eller om ni kollar min bild.. Det är ju en ökning men verkligen superlångt ifrån positivt!! Antar att ni iaf får starkare än så då va?
Ja så svårt att säga.. Vet inte vilka test du tagit men ser nästan ut som gravidkollens de med grönt? Se tidigare inlägg på fler som la in sina stegringar och inte riktigt får postivt på dom.. Tempar du eller funderat på det kan det vara ett tips för att få bekräftat att du fått äl :) jag gör det denna månaden.. Hade jag inte gjort det hade jag också känt mig nojig om det liksom blev ngt eller om man missat peaken etc... Sen kan man ju också bara mysa på var och varannan dag kring när man vet att man har äl om man inte känner att man behöver veta precis på dagen :)
För två dagar sedan var testet blankt och trodde det var kört denna månad men idag fick jag detta! Det är svagt och har haft tidigt missfall förut men ändå, sånt lyckorus i kroppen nu!
Grattis Hoppas du får behålla den här graviditeten!
Förstår det! Hade också velat se en ökning de första veckorna. Samtidigt får man förlita sig på att kroppen gör vad den ska, och att det här barnet är menat att bli till
Du borde nog få plus på ett digitalt imorgon
Jaa, grattis! :D Hoppas hoppas att det bara fortsätter bli starkare nu!
Kunde inte hålla mig så tog det digitala nu ikväll, känns lite mer verkligt nu (a)
Stort grattis till plusset <3 är du på BIM idag? :) Vad hare du för symptom innan plusset är jag nyfiken på.
Stort grattis! Känner med dig så mycket. Önskar att man bara kunde få känna lycka och inte så himla mycket oro. Håller tummarna att detta går vägen :)
Grattis va roligt ????
Hur tidigt har ni fått positivt på clearblue digital som visar veckor? Någon som fått positivt innan BIM?