Amidina skrev 2020-07-29 09:48:45 följande:
Rätt vanligt tom, dipp innan äl. :) Så då kanske det blir äl idag eller imorgon då, särskilt om tappen öppnat upp sig igen?
Du har väl haft lite sömnbrist senaste dagarna? Stress, sömnbrist, näringsbrist, alkohol, mycket koffein, allt kan påverka och flytta på din äl, bra att ha i tanken kanske. Det är inte du som läser fel, det kan bara vara att kroppen haft svårt att driva genom äl. <3
Ja, så kan det vara för hade fertilt sekret Idag igen faktiskt men mycket mer vattnigt och elastiskt men ändå lite krämigt men inte alls som de senaste 2 dagarna som har varit helt genomskinliga och superelastiskt den där supermotorvägen liksom. Sen som sagt öppnade tappen sig idag men inte alls lika mjuk och faktiskt fick jag tillbaka älsmärta idag.. Så det måste ju vara så :D
Ja sömnen har faktiskt varit lite sämre denna cykeln. Men dricker varken alkohol eller koffein alls, ingen direkt negativ stress, dragit ner på min träning lite och äter samma energi varje dag som de senaste månaderna:p (är en sån som räknar kcal så jag får i mig vad jag ska så jag inte äter för lite).. Men ja sömnbristen kan ju påverkat såklart.. Laddade ner ytterligare 2 appar och en av dom säger faktiskt äl idag.. Men det blir mys idag i vilket fall :D känns liksom både bra och dåligt att ff ha chans.. Såklart kändes det som bäst chans då i förrgår när jag hade sånt prima sekret.. Men jaja :)
Tack för att du svarade så bra <3 känns lugnare..
Hoppas det är så så den inte uteblir :(
Sorry långt utlägg, beehövde nog bara få ventilera lite.. Längtar ändå lite till temphöjningen så vi kan pusta ut :p