Inlägg från: Livetgårvidare |Visa alla inlägg
  • Livetgårvidare

BIM Augusti 2020

Hej! Ny här, har läst lite i tråden för några dagar sedan. Har BIM idag 29/8 men tog ett test imorse som visade negativt. Har lite mensvärk sedan igår och flytningarna är (förlåt) slime aktiga, varit det hela månaden. Hade en nidblödning strax efter ägglossning. Brukar inte plussa först ganska många dagar efter BIM. Har två barn sedan innan men även fått 3 missfall också. Yngsta är 6 månader och jag fick ett missfall senast när hon var 3-4 månader.. Hoppas inte mensen kommer!!

• Livetgårvidare

Brukar inte plussa först ganska många dagar efter BIM men tog ett imorse bara för att, på BIM dagen. Vad tror ni? Tycker inte jag ser något..

• Livetgårvidare

BIM+3 snart 4 och inget plus. Ska testa till morgonen och hoppas på ett svagt. Är låghormonad så tar alltid lång tid efter BIM innan jag plussar. Men hinner bli knäpp tills dess ???? Har dock symptom så som hungerkänslor och känslig vid fiffin (kan knappt ha trosor utan att det känns som att det skaver) och det är ett typiskt gravid symptom för mig. Håll tummarna ??

• Livetgårvidare
    Wonderfluff skrev 2020-09-03 04:05:48 följande:

Hej! Fick inget direkt svar på mitt inlägg men ska tillägga att mensen fortfarande håller sig borta. Är nu på BIM +6. Neg test igår. Det som tillkommit är väldigt oskön, ihållande huvudvärk. Känner mig varm, täppt i näsan och brösten är större än de brukar samt lite ömma. Om detta e graviditet e det inget skönt tillstånd.

Jag är på BIM+5 och min mens är aldrig sen annars och fortfarande inget plus. Du är inte ensam hehe. Brukar ta minst en vecka efter beräknat innan jag plussar dock. Spännande
Svar på tråden BIM Augusti 2020