Inlägg från: Anonym (På't igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (På't igen)

BIM Augusti 2020

BIM 6/8. Hade väldigt sparsam mens denna gång, dessutom flera dagar sen, men test säger att jag inte är gravid så nu väntar vi på nästa omgång.

• Anonym (På't igen)

Jaha, vad ska man nu tro?? Skulle haft mens nu på torsdag (den 6:e), fick bruna flytningar ons/tors i förra veckan, sedan rena blodforsningen på fredag, knappt något alls på lördag, idag en skvätt röd/rosa. Jag hade ju hoppats att det var ägget som fäste men istället verkar jag ha fått mens en vecka i förväg, eller...? Tycker att det är för tidigt att testa för graviditet i alla fall men nu har jag väl bim den 27 augusti istället då.

• Anonym (På't igen)
    Jenzia skrev 2020-08-03 15:41:48 följande:
    Hmm, låter lite märkligt. Hur lång cykel har du? Har du tagit äl-tester så du har ett hum om när du fick äl denna cykeln?
    Jag har ganska ojämn cykel sedan ifjol men ca 25-29 dagar, så att börja blöda på dag 21 känns lite för tidigt.

Jag började med digitala ÄL-tester på dag 6, varannan dag då, började få utslag från dag 11 men fick inget maxutslag så jag tog sista på cd 18 (förra måndagen alltså). Då hade jag slut på tester ändå och tre dagar senare började jag blöda. Man kan ju få ÄL så sent men vi hade ändå haft "tillräckligt" med sex tyckte jag för att det skulle räcka någon dag till, senaste gången var cd 18.
  • Anonym (På't igen)

Nästan en vecka kvar till bim men om jag inte visste bättre skulle jag tro att det är på gång nu. Liiite brunt i flytningarna igår och imorse, ömma bröst sedan ett par dagar och hade lite migrän igår, som brukar vara ett säkert tecken på att det kommer snart. Det känns som för tidigt för graviditetssymptom, eller hur?

Svar på tråden BIM Augusti 2020