Inlägg från: Anonym (Canama) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Canama)

BIM Augusti 2020

33villbligravid skrev 2020-08-21 11:17:31 följande:

Ja, för oss spelar det inte så stor roll när exakt ÄL var heller eftersom vi hade sex varje/varannan dag då oavsett. Men men ... jag rukar göra så att testar typ ÄL + 10 vilket för mig blir på måndag och sedan om det är blankt, väntar jag in BIM/mens.

Jag är ganska säker på det inte funkat denna cykel trots ÄL och bra tajming med liggandet. Börjar få en tung känsla i brösten vilket jag alltid får ca 1 vecka innan mens, så det tyder ju på allt är som vanligt och mensen kommer som en klocka ... :/ 

Nu var LH-tester näst intill blankt igen. Premom satt ÄL idag (peak igår då). Fun fact: när jag blev gravid med dottern 2018 hade jag också ÄL fredagen den tjugoförsta. Då var det september visserligen men ett roligt sammanträffande! Hoppas de betyder tur för oss.

Ha du haft några symtom när du varit gravid innan du plussat? Jag har så svårt att minnas... Minns bara att jag vad betydligt mindre symtom när jag väl var gravid än månaderna innan när det inte lyckats.... Men tror jag hade brösten som ett gravidsymtom. De kände liksom som två vattenballonger. Måndag är ju snart! Tycker alltid det är så spännande att följa andras resor också, speciellt när man själv har låååångt kvar. Känns som de blir små -etapper-. Liksom: först ska den testa, sen den o sen den men SEN är de min tur :D

(Testar posta som anonym, FL buggar.........)
Svar på tråden BIM Augusti 2020