• stila

BIM Augusti 2020

Msofie skrev 2020-08-15 09:50:33 följande:

Ni som har varit gravida, har ni någon erfarenhet gällande nidblödning? Har ni fått det? Vet att alla inte får det, är på ÄL +7 och hade nog hoppats på något sådant haha.

När jag väntade mitt första barn hade jag en liten liten blödning (pyttelite blod på pappret en gång) ungefär ÄL +10 :)
  • stila
    Msofie skrev 2020-08-15 09:50:33 följande:

Ni som har varit gravida, har ni någon erfarenhet gällande nidblödning? Har ni fått det? Vet att alla inte får det, är på ÄL +7 och hade nog hoppats på något sådant haha.

Råkade skicka innan jag var klar. Nidblödning kommer väl ca en vecka efter ÄL? Så om du har haft en liten blödning är det säkert stor chans att det är just det.
  • stila
    Msofie skrev 2020-08-15 11:19:39 följande:

Har inte haft någon blödning än, hade hoppats på det haha! Så tänkte höra om någon som varit gravid inte haft det. Men bra i veta att du fick på ÄL +10, då kanske de kommer senare.

Ja, precis. Jag hoppas på plus oavsett för din del!
  • stila

Grattis till alla som har plussat! ?? Kom gärna med i vår FB-grupp med andra som har BF i april 2021. Vi diskuterar högt och lågt, alla är välkomna med BF i april 2021.

Gruppen är hemlig, vilket innebär att ingen utomstående varken kan hitta gruppen eller se vem som är med i den (det vill säga, ingen av dina vänner på FB kommer att veta något).

För att gå med i gruppen behöver vi bli vänner på FB först, sedan jag kan bjuda in dig till gruppen. Skicka PM till mig så fixar jag.

• stila
    Jsundberg skrev 2020-08-21 14:01:09 följande:

Finns det någon facebookgrupp för oss som plussat?

Ja! Skicka pm till mig med ditt namn så blir jag vän med dig och kan bjuda in dig till gruppen :) sedan kan du ta bort mig igen.
Svar på tråden BIM Augusti 2020