BIM Augusti 2020
Ni som har varit gravida, har ni någon erfarenhet gällande nidblödning? Har ni fått det? Vet att alla inte får det, är på ÄL +7 och hade nog hoppats på något sådant haha.
Ni som har varit gravida, har ni någon erfarenhet gällande nidblödning? Har ni fått det? Vet att alla inte får det, är på ÄL +7 och hade nog hoppats på något sådant haha.
Har inte haft någon blödning än, hade hoppats på det haha! Så tänkte höra om någon som varit gravid inte haft det. Men bra i veta att du fick på ÄL +10, då kanske de kommer senare.
Grattis till alla som har plussat! ?? Kom gärna med i vår FB-grupp med andra som har BF i april 2021. Vi diskuterar högt och lågt, alla är välkomna med BF i april 2021.
Gruppen är hemlig, vilket innebär att ingen utomstående varken kan hitta gruppen eller se vem som är med i den (det vill säga, ingen av dina vänner på FB kommer att veta något).
För att gå med i gruppen behöver vi bli vänner på FB först, sedan jag kan bjuda in dig till gruppen. Skicka PM till mig så fixar jag.
Finns det någon facebookgrupp för oss som plussat?