BIM Augusti 2020
Behöver input från er tempare.
Sover i regel lite oroligt och inte så länge mellan varje uppvak. Men det längsta brukar vara ca 4 h då har jag tempat och det har varit vid kl.4-5. Men inatt vaknade jag vid 3, tempade och fick 35.94. Sen så somnade jag till 30 min innan dottern vaknade vid 4 och ville kissa så pappan satte pottan i sängen och jag lyfte över henne. Sen somnade hon och jag igen vid 4.30 ish. Sen vaknade jag kl 6 igen och tänkte att jag tempar igen för att se.. Då fick jag 36.50. Bör väl använda den kl 3? För oftast brukar jag få sova 3-4h i streck och har tempat då ju men mellan 4-5.15 ish så det bör väl vara mer rätt att räkna det kl 3 då?
Jag är också en av dem med många uppvak. Temper runt 36,5 före äl brukar jag vara försiktig med att logga. Speciellt där det finns tvivel. Det höjer min coverline och känns som de ger mer skada än nytta. Hade nog loggat den första med notering om att det riktiga värdet säkert är något mitt emellan. Det viktiga är ju ändå att hitta äl och då passar första bättre om någon behöver loggas.