• Ssandra

BIM Augusti 2020

Någon som vill vara med i min nystartade grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida? Den är såklart privat och kan bara ses av dom personer jag bjuder in i gruppen!

Skriv PM till mig om ni vill vara med, behöver namn och efternamn, samt hur eran profilbild ser ut på Facebook :) välkomna!

• Ssandra

Jag har precis startat en grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida! Skicka pm till mig och skriv namn och efternamn samt hur din profilbild ser ut på Facebook så lägger jag till dig :) Hemlig grupp såklart! Ingen kan se förutom de jag bjuder in!

• Ssandra

Någon som vill vara med i min nystartade grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida? Den är såklart privat och kan bara ses av dom personer jag bjuder in i gruppen!

Skriv PM till mig om ni vill vara med, behöver namn och efternamn, samt hur eran profilbild ser ut på Facebook

• Ssandra

Jag har startat en ny grupp för oss som försöker bli gravida, det är givetvis en privat grupp som bara ses av dom jag bjudit in!

Skriv till mig i pm, beskriv din profilbild på Facebook och namn och efternamn om du vill vara med :)

Med vänlig hälsning, sandra

• Ssandra

Skriv PM till mig om ni vill vara med, behöver namn och efternamn, samt hur eran profilbild ser ut på Facebook :)

Svar på tråden BIM Augusti 2020