Inlägg från: Anonym (Hallonet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallonet)

BIM Augusti 2020

Hoppar in här..

BIM nu på söndag 16/8 och hade oskyddat 1-2 dagar innan ÄL. Har inte tagit ÄL test då endast bestämt oss nu för att 'händer det så händer det', men ändå fegar man ur och börjar nojja även fast man vill. Vi vill ha täta syskon och vi fick vårt första barn i mars detta år. Jag vet att det är dumt att försöka planera in, därför är det väl bara att köra på nu om jag inte redan är gravid här och nu.

Vi har pratat lite löst och vissa dagar längtar vi, andra dagar får vi lite panik över om vi skulle få ett barn till inom en snar framtid. Visserligen tar det ju förmodligen 8 månader innan bebisen är här men ändå. Jag hade velat bygga upp min kropp mer och kommit tillbaka i träningen mera, jag har väl egentligen levt kravlöst så som man kanske ska efter en graviditet. Sen har det varit sommar och kost och träning har inte varit prio. Har ca 1-2 kg från startvikt sen innan graviditeten vilket jag är nöjd med. De flesta kläder sitter som dem gjorde innan jag var gravid.

Men hur som, har börjat må lite illa och är trött. Mådde illa förra graviditeten och var extremt trött i början. Har lätt molvärk och lite stickningar. Känner lite igen detta, men är osäker. Ska ta ett test om någon dag. Plussade sist en vecka innan BIM.

Fick även MF innan vi fick vårt första barn så tänker även på det. Det tog väldigt hårt på mig trots att det var i vecka 10, men då kände jag verkligen att man inte kan inte ta något för givet.

Vet inte vart jag vill komma med detta, mest för att skriva av mig tror jag! :)

Svar på tråden BIM Augusti 2020