• Chloe13

BIM Augusti 2020

Hej! Jag hoppar in här. BIM imorgon och vågar knappt ta ett test, men tänkte ta ett imorgon bitti! Är så tungt att få negativa test och behöva ?börja om?. Känner inget i kroppen så jag tror tyvärr inte det blev något denna månad heller. Detta var första cykeln jag prövade bidrottningsgele!

Kul att följa er andra :)

• Chloe13
    Msofie skrev 2020-08-06 20:44:22 följande:

Åh förstår! Känner alltid att jag så gärna vill veta fast ändå inte. Tycker det känns som en viss sorg varje månad när det är negativt. Tänker på dig och håller tummarna! Är inte så insatt , vad är det bidrottninggele ska göra?

Exakt så är det! Man vill ju så gärna veta, men så länge man inte vet är det heller inte dåliga nyheter! Ja verkligen, så ska man stå ut med en mens på det också..

Jag har läst om det här inne! Sök på det i forumet så får du upp trådar om det, men kortfattat skulle det gynna fertiliteten. Men det är väl lite som bisolvonmetoden - oklart om det faktiskt funkar. Men jag tänker att jag prövar, så vet jag att jag i alla fall prövat allt jag kan
  • Chloe13
    Mikkans skrev 2020-08-07 09:05:06 följande:

Är det LH eller HCG? Om LH nej. Om HCG JA!:)

Det är hcg! Jag tyckte det var så svagt, tänkte om det var ett såntdär spökstreck eller nått! Men va kul! Knappt så man tror det är sant :)

Håller tummarna för er andra! <3
Svar på tråden BIM Augusti 2020