Inlägg från: Norrlänning86 |Visa alla inlägg
  • Norrlänning86

BIM Augusti 2020

I den fertila perioden nu! Och troligen BIM 5 augusti. Nu är vi inne på andra försöket :) har två barn sen tidigare.

• Norrlänning86

Hoppar in i listan jag med! :)

31/7 -1/8 Kinder 32 år. första barnet

1/8 Enlitentrea2020, 30 år, tredje barnet

2/8 Jenzia, 36 år, första barnet

3/8,My871,33år,femte barnet

4/8 Alexandra93, 26 år, tredje barnet

5/8 Norrlänning86, 34 år, tredje barnet

7/8, Fruffe, 27 år, första barnet

8/8, Cassus, 32 år, första barnet

8/8 Trean2021, 28 år, tredje barnet

9/8, Odlar mamman, 28 år, tredje barnet

9/8 Amidina, 34 år, första barnet

9/8 Jensan88, 32 år, tredje barnet

10/8 saraama, 30 år, andra barnet

11/8 Entusiastisk, 31 år, andra barnet

11/8 Canama, 31 år, andra barnet

11/8 MsPinnipeds, 29, första barnet

12/8 Msofie, 24 år, första barnet

15/8 Link92, 28 år, första barnet

16/8 Ellen94, 26 år, första barnet

17/8 Danni83, 36 år, fjärde barnet

18/8 PelloBello, 34 år, andra barnet

19/8 Linjana, 28 år, första barnet

19/8 Epidemiya, 27 år, första barnet

21/8 lariz, 24 år, andra barnet

25/8 Talanda, 31 år, första barnet

• Norrlänning86
    H0nd3ndär skrev 2020-07-29 11:02:31 följande:

Idag sjönk tempen och jag har sakta börjat blöda. Än är det på nivån att trosskydd räcker men jag gissar att störtblödningen börjar snart. Aldrig roligt att få börja om på CD1. Detta blir vårt 5e försök men 2a vettiga iom att lutealfasen vart alldeles för kort när jag friammade. Men trots det tråkiga med mensen är jag ändå glad och tacksam att lutealfasen denna gång blev 11 dagar. Känns som att vi äntligen har en ärlig chans! 2-3 dagar längre än under friamningen.

Min lutealfas är 11 dagar och har två barn :) tror om lutealfas är kortare än 10 dagar som det kan vara svårt för ägget att hinna fästa. Så håller tummarna för dig nu i augusti :)
  • Norrlänning86

Grattis till plusset! Håller tummarna att liten stannar :)

Enlitentrea2020 skrev 2020-07-31 06:03:39 följande:

Hej på er!

BIM i morgon och igårkväll hade jag en liten liten brun fläck i trosan. På papperet blev det suuuuuupersvagt rosa men sen inget alls. Jag sa till mannen att mensen är här så det blir nya tag senare i augusti. I morse var det inget alls på papperet så jag gjorde ändå ett test och jag ser ju tydligt två sträck.

För mig är dock blödning 100% kopplat till missfall. Har varit gravid fyra gången och två har gått bra och två har varit uteblivna missfall. De gånger de gått bra har jag inte blött något alls och första missfallet var en ofostrig graviditet som upptäcktes i vecka 13 av en liten liten blödning och nu senaste missfallet var i maj i vecka 8-9 men fostret hade dött i vecka 7. Då kom dock en större blödning.

Så antingen är detta ett missfall igen eller så är det kanske en sån där nidblödning eller något men det känns så osannolikt för min del. Ska testa ta ett digitalt och en ny sticka i morgon och se om strecket blir starkare eller om det avtar. Och är det ett missfall borde ju blödningen komma igång mer. Har dock behövt cytotec båda de tidigare missfallen då det inte velat komma ut av sig själv.

• Norrlänning86

Åh blir otålig nu.

Har haft molvärk 2 dagar nu och i vanliga fall brukar jag ha molvärk en dag innan mens och senare under dagen bruna flytningar men som sagt nu två dagar molvärk och inga bruna flytningar i sikte och lite ömma bröst som jag oftast inte har.. och ev bim i morgon.. (enligt mina appar är det på onsdag men jag tror den här cykeln är 30 dagar istället för 32 för hade inga fertil flytningar då appen sa att jag borde ha ägglossning så tror det inträffade två dagar innan)

Så jag hoppas verkligen på ett plus i morgon men är orolig att det är mens på g.. :(

Hur går det för er andra som har BIM nu i dagarna? Känner ni något? :)

• Norrlänning86

Fick mens nu på morgonen. :(

Så nytt försök i september och hoppas på tredje gången gillt!

Lycka till allihopa! :)

Svar på tråden BIM Augusti 2020