Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

BIM Augusti 2020

Entusiastisk skrev 2020-07-27 05:02:03 följande:

Uppdatering: verkligen det absolut fertilaste sekretet idag riktigt toppfertilt.. Blev helt lyrisk, gud vad man kan lära sig grejer.(och gud vad man kan bli besatt, haha!) . Kände jag behövde få skriva av mig så exalterad jag blev.. Tappen jättehög, supermjuk och väldigt öppen, centrerad, lagom molvärk i "tjejmagen" temp på 36.12 idag precis som igår.. Nu väntas bara lhpeaken sen en rejäl dos d vitamin, fisk till middag och härligt mys!

Och lite mer sömn nu :D hehe!

Alltså förlåt men det du gör är ju fullkomligt livsfarligt. Att hålla på och leka med tappen gör dig inget gott över huvudtaget, mer som så att det får kroppen att stöta ut eventuellt foster.

Jag har en fråga till alla er här, så som ni planerar och tvingar er själva och era karlar till att ha sex specifika dagar, gör inte det er bara ont? Stress osv påverkar ju en att bli gravid och den stress ni sätter på er själva och era män gör nog snarare som så att ni inte lyckas bli gravida.

Varför inte slappna av istället ?
  • Anonym (?)
    toenail skrev 2020-08-09 16:41:43 följande:

Hej tjejer,

Jag är helt förstörd. Behöver råd..

Jag och killen skulle ju för första gången försöka skaffa barn denna månad. Jag har snart ägglossning men vi har inte hunnit ligga något än pga jobbtider. Idag sa jag åt honom att komma hem tidigare så att vi kunde försöka. Då fick jag som svar att han ändrat sig och inte alls vill! Så började han prata om att tanken stressar honom och att han vet att han vill ha barn innan han är 30 iallafall. Det är om TVÅ ÅR?! Alltså jag vet inte hur jag ska reagera är så himla ledsen just nu och bara gråter.

Vem vill ha sex på kommando? Då skulle jag också bli stressad och tappa lusten.. låt sexet komma naturligt så kommer även bebis det också.
Svar på tråden BIM Augusti 2020