BIM Augusti 2020
Hoppar in här jag med :)
Har BIM 10/8 och beräknas ägglossning 27/7. Inne på andra försöket för att få ett syskon till våran 2åring. Är 30 år :)
Hoppar in här jag med :)
Har BIM 10/8 och beräknas ägglossning 27/7. Inne på andra försöket för att få ett syskon till våran 2åring. Är 30 år :)
Välkommen:)
Nästan samma som jag :)
BIM 11/8 och beräknad äl 27/7. Är dock inne på 10 månaden vi försöker men egentligen kanske 2a riktiga försöket då amningen ställt till det för mig de andra månaderna.. Vår dotter är nu 2 år och 3 månader :) är 31 år!
Ska bli kul att följas åt:)
behöver lite råd av er kloka här inne
Min ÄL infaller runt 27/7 (kör med ÄL-stickor). Vi kör nu varannan dag och kommer försöka mysa till det 26/7, 27/7, 28/7, 29/7 (om allt går som planerat och sambon inte väljer att protestera ).
Har vi säkrat upp denna månaden tro? hehe.
Upd idag är att brösten fortfarande gör ont. Jag är på äggl+8 idag. Tänkte att jag nog kommer börja testa med gravtest på sönd när det är dag äggl+10. Men det är väl troligen för tidigt att se något kanske.. har inga superkänsliga graviditetstest då dom är så sinnessjukt dyra, dom jag har står det att man kan testa först på BIM. Men man vet ju aldrig
Varför är vissa dagar så tuffa? Känner mig ständigt gråtfärdig idag. Fick två gravidbesked på jobbet idag, fick mig att känna mig totalt värdelös. Som att alla andra kan bli gravida, men inte jag. Vill bara att den här dagen ska vara över...
Kunde inte hålla mig så tog det digitala nu ikväll, känns lite mer verkligt nu (a)
Hejhej allihopa! tänkte också hoppa in här. Försöker med barn nr 2 (fick första i dec 2018).
Vart gravid i april men tyvärr hade jag ett MA i juni, skulle precis gå in i vecka 12... (men det ska ha avstannat redan i v 8 enligt de VUL som gjordes då). Så nu är det nya tag. Har hunnit haft en mens, och nu är det ÄL på g här hehe så vi kör hårt! Om jag känner min cykel rätt borde BIM vara typ 13/8 ungefär.
Sen vill jag tipsa alla om inositol! Samma månad som jag började med det 2018 blev jag gravid med sonen och sen när vi skulle börja försöka nu igen började jag med dom igen. Blev gravid på första försöket. Nu blev det ju förvisso MA av det men det är ju en annan historia. Vet inte om det är slump men har läst mycket om inositol på utländska forum bland annat.
Tog detta ÄL test nu hihi så det är väl bara att köra :P
Legat igår kväll och i förrgår men blir väl idag igen och imorrn för att försäkra sig om att inte missa ägget xD
Fan... måste få skriva av mig. Känner mig SÅ nere. Negativt test på BIM-2. Fast jag någonstans förstod att det inte tagit sig denna månad heller så blir jag ändå så ledsen trots få försök. Fan, fan, fan.
(förlåt för negativt inlägg..)
Du ser rätt! Jag ser oxå ett svagt streck! :)
Visst är där ett streck!!! GRATTIS!!! <3 <3 såå roligt!!
Asså jag hade nog vågat chansat..Ser man strecket på FL så känns det rätt säkert, tycker jag!:p När har du BIM? <3 Så spännande!!
Åh ja!! Väntar med spänning <3
Har du liksom känt något spec? Tempar du?
Wow jag såg.. Supertydligt! Stort stort grattis <3
Haha okej, ja då faller bitarna på plats nu!
Hur tidigt har ni fått positivt på clearblue digital som visar veckor? Någon som fått positivt innan BIM?