BIM Augusti 2020
Hej! Inte testat bisolvonmetoden, hur funkar den?
Tog ut min spiral 26/6 och har just nu nån form av blödning (gammalt blod) så hoppas att kroppen kommer igång med ägglossning efter detta!
Är det första barnet?
Hej! Inte testat bisolvonmetoden, hur funkar den?
Tog ut min spiral 26/6 och har just nu nån form av blödning (gammalt blod) så hoppas att kroppen kommer igång med ägglossning efter detta!
Är det första barnet?
Väldigt osäker på bim datum då jag tog ut min spiral och haft lite konstiga blödningar men sätter datumet som appen säger än så länge
2/8 Jenzia, 36 år, första barnet
4/8 Alexandra93, 26 år, tredje barnet
8/8, Cassus, 32 år, första barnet
10/8 Amidina, 34 år, första barnet
12/8 Msofie, 24 år, första barnet
Hej, är gärna med i denna grupp! Det är vårt andra försök för bebis nummer tre. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad men mensen kom en dag för tidigt så det är bara försöka igen. Jag har BIM 7/8 enligt appen, är dock osäker på när i cykeln jag har ägglossning så funderar på att köpa hem äl-tester. Någon som har erfarenhet av dessa?
Jag blev gravid med mitt andra barn på första försöket.. Jag trodde jag hade lika bra koll på ägglossningen denna vända men icke! Så att försöka mer än en gång är en förstagångsupplevelse för mig då mitt första barn var en liten överraskning! Kände mig extremt deppig när mensen kom :(
Hur gamla är dina barn?
Ja känner att de som kämpar länge är så in i helvete starka som orkar!
Mina är 5 och 3 år gamla, vill inte ha för stor ålderskillnad emellan så ju snabbare det tar sig desto bättre :)
Precis! Jag har 22 månader mellan mina, så detta blir lite mer åldersskillnad men jag tror fortfarande dem kan få mycket av varandra!
Har du haft koppar eller hormonspiral?
Ok, har du haft samma preventivmedel innan också? Jag har haft kopparspiral så då ska det ju inte vara något som påverkar själva ägglossningen, tog ut den i maj men vi hade inte vårt första riktiga försök förrän förra månaden.
Ok, ja hoppas det tar sig direkt för dig! Om det tar sig för mig denna månad blir BF farligt nära dotterns födelsedag... :?)
Yey! Fick högt värde på ÄL-sticka idag ÄL är på väg och jag tror att PreMom tippat rätt till imorgon. Spänd på att se om tempen dippar på söndag då antar jag, eller redan imorgon? Första månaden med temp!
0.9, då high men inte peak. Ska testa igen runt kl 14 Hur går det för dig? Också ÄL på G?