Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Har du ställt upp för husfriden?

Inte för husfriden kanske men, när jag lagt mig är jag så förbannat trött oftast.Ibland är jag på hugget dock. Men iaf då kommer han med antydningar, och då har jag "gått med på det" så jag får sova någon gång. Ibland kan han få sig en avsugning innan han ens börjar pilla efter mig. Han blir så sur, gnällig om han inte får sex. Det orkar jag inte med.

Jag bryr mig inte direkt. Har alltid haft bäst sexliv med mig själv.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Gott frid) skrev 2020-07-28 22:47:08 följande:

Usch så dåligt och omoget av honom att bli sur. Det är fan inte sexigt om inte båda är med på det, krävs två för en tango. Knäpp till honom på kuken nästa gång han blir sur och visa att du inte går med på hans skit längre.

Du vet väl föresten om hur nya samtyckeslagen fungerar?

Alltså så illa är det inte som det kanske lät.

Han blir inte sur i sängen, utan liksom småsur och spänd i vardagen om det går för lång tid.

I sängen är ett nej alltid ok utan gnäll. Det är alltså jag själv som inte direkt bryr mig om han vill så, kan jag hänga på även om jag inte är supersugen direkt. Jag unnar honom det haha.

Ibland är man inte så sugen bara, efter 25 år ihop. Men man får väl rycka upp sig antar jag. Det går upp och ner i livet.

Fantastiskt att vissa par har ett passionerat sexliv efter flera barn och många många år tillsammans. Om dessa nu ens finns? Jag antar att det finns.
Svar på tråden Har du ställt upp för husfriden?