Inlägg från: Anonym (Gott frid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gott frid)

Har du ställt upp för husfriden?

Kryssade i Man, ja ibland men har väl egentligen aldrig sett det som att ställa upp även om jag inte alltid varit sugen. Min sexlust är aldrig avstängd hur trött eller stressad jag än är. Var hon sugen (är singel nu) så behövde hon inte be två gånger. Har varit så sedan tonåren och nu passerat 50 och bara älskar att tillfredsställa en kvinna.

• Anonym (Gott frid)
    Anonym (Bocken) skrev 2020-07-19 16:34:02 följande:

Ja många gånger, min fru är nästan alltid kåt. Hon kan kräva sex när som helst på dygnet!

Haha ja ibland så "måste man ju ställa upp" också. Shit så härlig fru du har men kan tänka mig att du har en bricka med i spelet också?
  • Anonym (Gott frid)
    Anonym (Trött) skrev 2020-07-28 22:36:02 följande:

Inte för husfriden kanske men, när jag lagt mig är jag så förbannat trött oftast.Ibland är jag på hugget dock. Men iaf då kommer han med antydningar, och då har jag "gått med på det" så jag får sova någon gång. Ibland kan han få sig en avsugning innan han ens börjar pilla efter mig. Han blir så sur, gnällig om han inte får sex. Det orkar jag inte med.

Jag bryr mig inte direkt. Har alltid haft bäst sexliv med mig själv.

Usch så dåligt och omoget av honom att bli sur. Det är fan inte sexigt om inte båda är med på det, krävs två för en tango. Knäpp till honom på kuken nästa gång han blir sur och visa att du inte går med på hans skit längre.

Du vet väl föresten om hur nya samtyckeslagen fungerar?
  • Anonym (Gott frid)
    Anonym (Ja ibland.) skrev 2020-07-28 23:01:58 följande:

Kan kännas svårt att bli sur för att han blir sur om en själv är en sån som blir sur om han inte vill.

Jag har självrannsakat en del och shit, jag verkar fungera precis som min man med detta. Jag surar, värre än honom. En gång surade vi på varandra för att vi bägge trodde att den andre inte ville ha sex. Det är ett stort underbetyg för hur vi kommunicerar med varandra efter mer än tio år ihop, men rätt kul när vi blev sams igen.

Tycker ni har ett problem ni behöver sätta er ner och diskutera. Visst, det är inte roligt att bli avvisad när man är kåt men man måste väl ändå acceptera att den andra inte är det.
Svar på tråden Har du ställt upp för husfriden?