Jag tänder på TS
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Kan villigt erkänna att jag lockas också av shemales. Så läckert med bröst och kuk.
Ville alltid testa känslan att vara med en transa :/ men lyckades aldrig eller jag vågade inte leta seriöst kanske
Javisst ! Dessutom är många transor MYCKET kvinnliga.
Smink,nylon,klackar....härligt
Jag drömmer också om en ung läcker transa med stor kuk. Får stanna vid drömmar än så länge.
Också nyfiken på en shemale.
Shemales är sexiga. Var hittar man feminina shemales om man skulle vilja träffa någon?
Man är ju sugen på petite tgirl som är välrakad med stor kuk. Var hittar man dem ?
Är tråden helt död ??
Jag tänder också på shemales. Det är något visst med en snygg tjej med fina bröst och en hård kuk.
Var kan man träffa en shemale i Sverige, tänker då på en ?riktig? shemale med bröst och ingen gubbe i fruns raffset