Jag tänder på TS
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?
Trådstartare?
Jag tycker också folk som skapar trådar är riktigt heta.
Transsexuella?
Transsexuella?
Tänder inte på transar, men däremot tänder jag på att transa och ta emot en man :)
Jag brukar titta på shemale porr och blir kåt av det, tycker det är sexigt med kvinnligt utseende och kuk. Däremot har jag aldrig träffat någon.
Jag brukar titta på shemale porr och blir kåt av det, tycker det är sexigt med kvinnligt utseende och kuk. Däremot har jag aldrig träffat någon.
Jag gillar transor. Koller mycket på transporr och gillar det. Skulle gärna träffa någon transa någon gång.
Kan villigt erkänna att jag lockas också av shemales. Så läckert med bröst och kuk.