Klarar inte av man i min AA-grupp
Det du beskriver är en hjärnskadad narcissist, jag vet exakt hur outhärdliga dom människorna är, Jag har mött på sådan folk i så satans många år och jag blir alltid lika trött på dom.
tyvärr så kan jag bara rekommendera att du byter till ett annat AA för man blir fan inte av med sådana Människor Och pågrund utav deras hjärnskador så fattar dom inte när det är nog eller när folk har fått nog av dem, dom saknar också så klart all empati för andra med människor och dom känner bara för sig själva,
narcissister tror att jorden snurrar runt dom och att allt bara är om dom och om det händer något , typ som om bussen eller tåget är försenat så tror dom att det bokstavligen är SL som gör det personligen emot dom fast det inte är så. Dom tror att självaste gud har valt ut dom till en större uppgift än dom andra fåren på jorden och att dom är speciellt utvalda och att dom är bättre än alla andra på jordklote.
Deras lögner och manipulerans är farligt bra men deras verklighets uppfattning är skrämmande låg. Dom är jordens avskum. Jag hatar narcissister.
jag hoppas att det ordnar sig för dig.