-
-
Osäkert om jag ska ta bort den högre tempen innan eller inte, fick magsjuka men vet ju inte om det påverkade.
skrev till nc och frågade om min kurva och om fläkten dom va säkra på att äl varit då tempen ändå är högre än innan överlag och sa att fläkten inte borde påverka men när jag sovit utan har den varit högre, igår drack jag tre drinkar och vakna med huvudvärk så dagens går inte lita på.
tror ni jag haft äl? På cd 46 isf.
-
Jag va bara sjuk den toppen på cd 45 det va snabbt övergående och alkohol endast igårkväll så dagens temp inte funka
-
Jag ska prova börja ta cvitamin, tog det igår och idag va tempen 36,68 vet inte om det bara va ett sammanträffande men får väll fortsätta o se!
-
Cd 55 jag har fått äl på cd 300 ca oxå i september så min kropp är jäkligt opålitlig
-
Hur stor skillnad kan det göra på tempen om man sover med öppen mun? Vaknade idag och va snustorr i munnen och sådär så man känner att det är kallt inne i munnen och tempen va bara på 36,02?!
-
Kag har tagit c vitaminbrus några dagar nu men det gör säkert inget på så kort tid men jag misstänker nog att tempen hade varit lägre idag ändå bara att den störtdök pga öppen mun
-
Det ser nog snarare ut som jag hade äl för tre dagar sedan kan jag tycka. -
Jag hade en provera mens den 4de april senast, jag är kluven lite för jag hade pms symton några dagar men nu är dom som bortblåsta med
-
Lär bli mens idag eller imorgon iaf, tempen sjönk tom under normaltemp