Tempkurvor
Någon av er vana tempare som varit med om att tempen varit betydligt högre under en cykel?
Detta är andra cykeln jag tempar.. Förra cykeln låg jag mellan 35.90-36.24 i follikulärfasen.. Denna cykel ligger jag lika högt som i min förra lutealfasen dvs mellan 36.4-36.7.. Bifogar en overlay på mina kurvor..
Mensen kom 4 dagar tidigare förra cykeln och det såg nästan ut som en trifasisk kurva för att senare stadigt gå neråt men aldrig under coverline.. Jag hade också en hel del gravsymptom!?
Jag är nu på cd8 och mensen är slut sen 3 dagar tillbaka.. Tog ett gravtest fall i fall idag som väntat var negativt..
Det som skiljer denna cykeln från förra är att jag tempar ca 30min-1, 5h senare än förra cykel.. Tempade mest 4.30 förra cykeln och mest 5.30 denna..
Det andra som skiljer sig är också att jag sover hela nätterna denna cykeln medan förra cykeln sov jag oftast som en kratta och vaknade flera gånger under natten..
Någon som har någon input om varför jag ligger så högt denna cykeln? Är jag normal xD
Vet att det bara är att fortsätta tempa och tiden kommer utvisa hur allt blir.. Men kan ju inte låta bli att undra om detta är något vanligt förekommande!?