Tempkurvor
Förlåt, fick utslag på äl-test i söndags, inte i måndags. En fast smiley.
Förlåt, fick utslag på äl-test i söndags, inte i måndags. En fast smiley.
Äl bekräftad både genom temp samt gyn igår. Det roliga är att det är exakt samma mönster i tempningen som förra månaden.
Förra månaden:
Denna:
Spännande att se hur lika kurvorna är! Skönt att ägglossningen är bekräftad, då är vi fler som väntar tillsammans! Får man fråga varför du behövde få den bekräftad hos gyn? :)
Visst är det superlyxigt att få äl bekräftat av läkare!
Då följs vi åt nu Äl+4 idag för mig! BIM en dag före dig <3
Amen då har vi ju samma BIM!! Min lutealfas är ju 14 dagar!
Bilden kon såklar inte med.. provar igen!
Helt annan tenpkurva denna månad. Ligger så lågt i temp och jag brukar ligga runt 36.8 iaf. Dock så är jag mer frusen nu när det blir kallare inne och ute samt så har jag kanske haft höga temp (36.8-37) just för att det varit väldigt varmt inne i vårat hus under vår/sommar. Iallafall, hoppas så att det tar sig men har inga förhoppningar ändå
Jag blir inte klok på min kurva. Eller är den normal? Trodde tempen var på väg upp så blev den superlåg idag. Hade vad jag trodde var ägglossningssmärta dagen för positivt ägglossningstest.
Så här rolig ser min kurva ut denna månad. Även in jag fick en sjuk tempökning imorse så är jag helt 100 på att jag inte är gravid. Det känns alldeles för tidigt för implantation.
Implantation dag 7 är väl inte omöjligt...men sen var dippen inte så stor, var mest ökningen idag som var stor hehe...
håller tummarna att det tog sig.
eller förresten, menar du dippen äl+2? isf är det för tidigt ja :)