Tempkurvor
Jag är precis i dagarna för ägglossning så båda temperaturerna kan vara aktuella. Menar du antingen välja den senare tempen eller välja den tidigare tempen men markera som ogiltig? Förstår jag dig rätt? :)
Jag är precis i dagarna för ägglossning så båda temperaturerna kan vara aktuella. Menar du antingen välja den senare tempen eller välja den tidigare tempen men markera som ogiltig? Förstår jag dig rätt? :)
Jättesvårt att veta
En del får denna dipp och blir ändå inte gravid , hade så förra månaden ( om jag inte fick mf då)
Håller tummarna dock !!
Jag fick små dippar på ÄL+5 och en på ÄL+9. Absolut inte nere på coverline men 0,2 lägre. Plussade på ÄL+12 sen och slutade tempa
Jag hade alltså så mycket ägglossningssmärtor igår att jag blev tvungen att ta värktablett för att andning och vetekudde inte fungerade. Dåsig som jag var tog jag en tablett och insåg först i efterhand att det var Naproxen... har jag förstört hela denna månads försök till bebis nu? ????
Jadå =) Ingen typisk gravidkurva precis. Slutade tempa vid plus. Är i vecka 7 nu
Nu så. Misstänkte igår att ägglossning var på gång när tempen låg på 35,7. Men inte positivt igår. Men idag så (y)
Uj vilken tempökningen! Ser ut som ägglossningen kom samtidigt som peaken (eventuellt). Hur högt brukar tempen ligga i din lutealfas?
Ser verkligen ut som att ägget släppt
Förstår det! <3
Själv är jag på CD4 på aktivt försök 10, och också andra cykeln efter äggledarspolning. Önskar att ägglossningen vore nu nu nu! Men dröjer nog ca 10 dagar till...