Tempkurvor
vi her dock knappt ens försökt
Hej igen, vill bara säga att det var ett tidigt missfall som jag fått, blött i en vecka nu. Dock fortsätter tempen att stiga, men mina graviditetstester har blivit aningen svagare i alla fall och jag har inga gravidsymptom kvar. Nästan slutat blöda idag äntligen.
Någon som fått missfall och vet hur lång tid det tar för tempen att sjunka igen?
Hej igen, vill bara säga att det var ett tidigt missfall som jag fått, blött i en vecka nu. Dock fortsätter tempen att stiga, men mina graviditetstester har blivit aningen svagare i alla fall och jag har inga gravidsymptom kvar. Nästan slutat blöda idag äntligen.
Någon som fått missfall och vet hur lång tid det tar för tempen att sjunka igen?
Ta ett test så vet du hehe
Men alltså tempen.. extemt låg ???!!!
har du hypotyreos?
Jag kan inte säga att du inte kan bli gravid med den låga tempen men , en gravid kropp behöver värme .. så med den tempen skulle jag nog ev kolla upp mina hormoner
Igår hoppades jag på att äl hade skett, eftersom tempen höjde sig över linjen. Men idag hade den sjunkit under linjen igen.. jag vet inte när min äl är då mina cyklar har varit då oregelbundna. Vad tycker ni?
Min kurva ser ut så här men negativa test än .. inte säkert jag hade ÄL där appen satte utan kan även varit 2 dagar senare
har molvärk i mage rygg och illamående , får se om det blir mens
hade mf förra månaden
Min kurva är så konstig. Hade positivt på äl-test cd 13
Tror ni jag har haft ägglossning? 🤔
Min termometer blinkar Low (låg batteri) innan, kan de påverka vad man sen får för temperatur? Jag har beställt en ny.
Har tagit ÄL test varje morgon men inte fått något positivt, det var lite högre 3-4 augusti, men aldrig helt positivt. Men det behöver man ju inte få..
Hej. NC satt ut att eventuellt ÄL skulle vara 10/8. (Cykeldag
9/8 hade jag massor av ÄL sekret ( cykeldag 19) molande värk så trodde verkligen ÄL skedde men ingen temp höjning och nu flyttas äl varje dag framåt?
Hej, vad tror ni denna stora dipp beror på? tänker på cd24.
Hej
skulle nästan tro att du hade ÄL en dag senare än appen säger då din temp inte ökade förrän då. Tempen ska ju öka efter ÄL och det skedde inte där din app satt ut ÄL.
så isf skulle din dip var ÄL+ 4 och troligen bara vara en dipp i progesteron
en dip runt ÄL + 7 beror ofta på en tillfälle ökning av östrogen
att få implantationsdipp är de facto väldigt ovanligt