Tempkurvor
Ääääntligen!! Nu ser det ut som att jag har ÄL, tog test med morgonurin dessutom!! 😍😍 hoppas hoppas att kroppen lyckas ägglossa nu och jag får temphöjning om nån dag!
Ääääntligen!! Nu ser det ut som att jag har ÄL, tog test med morgonurin dessutom!! 😍😍 hoppas hoppas att kroppen lyckas ägglossa nu och jag får temphöjning om nån dag!
Det går väl framåt här tror jag hehe . Ser ut såhär idag:
Grattis till positivt äl-test! vad gäller din kurva så tänker jag att tempen ska höjas dagen efter och vara som lägst på ägglossningsdagen. tempen ska som du kanske vet vars höjd i tre dagar efter för att bekräfta fakriskr ägglossning . Vi håller tummarna!! ✊🏼✊🏼
Ja men verkligen ! 😃
jag har ju nördat ner mig i det här med tempkurvor. Hittade en som var väldigt lik min 😂
Den övre Är den jag hittade. Den slutade i graviditet. Nu finns det ju absolut inget som säger att min oxå måste göra det men ändå hehehe.
uppdatera imorgon om hur tempen blev 😃
Inatt sov jag så extremt dåligt. Kändes som om jag bara låg och kämpade för att somna om 100ggr men tydligen ändå sovit 6 Tim totalt.
vaknade 3 och då jag somnade 23 så tänkte jsg att det var lite dåligt att tempa den tiden . Jag har dessutom kl 6 som temptid. Jag gick då upp på toa och försökte sedan somna om. Mm gick sådär. vaknade 4:30 igen. Tempade och den har jsg registrerat men räknar inte med den.
vilopulsen har dock ökat, vet inte om jag kan räkna med den men om jag gör det så kan den indikera på graviditet .
slänger in grafen.
Här är dagens gravtest. Den nedersta.
vad ser ni?
Som jag kände på mig. Har iof sovit extremt dåligt, drömt mardrömmar och fått en infektion i kroppen så nu sjönk tempen under coverline och morgonens gravtest var blankt. Det var det.
Såhär ser min temp ut idag i så fall.