Tempkurvor
Håller tummarna!!
är inte jättevanligt att ägget fäster äl 12 kanske MEN hoppet är det sista som lämnar så jag håller alla tummar och tår jag kan ❤️
Håller tummarna!!
är inte jättevanligt att ägget fäster äl 12 kanske MEN hoppet är det sista som lämnar så jag håller alla tummar och tår jag kan ❤️
Jag trodde jag hade ÄL för fyra dagar sedan, men så idag kom en tempdipp på 36,2 kl 6:30 när jag alltid tar temperaturn. Somnade om och tempade igen vid 8:00 och då låg den på 36,5.
Jag brukar ofta sova med öppen mun, påverkar det? Kan jag lita på detta?
Och betyder dippen att jag aldrig hade ÄL eller har jag den nu? :(
Du måste ha en fast tid som du tempar varje dag, man kan inte hoppa några timmar hit eller dit för tempen är olika beroende på när du vaknar.
Jag skickade med en länk du kan gå in på och räkna ut din exakta temp på den tiden du ska tempa egentligen.
Gå tillbaka i din kalender på grafen och lägg in rätt temp där efter. Så ska du se att din graf kommer se bättre ut och ff kommer förhoppningsvis sätta ut ÄL.
Tiden som du reggade din temp står under basic data. 😊
Har du räknat om alla dagar, du skulle bara ta de med pil uppåt ????
Skulle det vara så att du vaknar tidigare eller senare fler gånger, så kan man gå in på sidan jag skickade och räkna om innan man lägger in i appen.
Så smidigt, den har hjälpt mig så många gånger.
A va knasigt, hoppas det blir bättre nästa cykel.
Det kan vara så att mensen är på g om du är på dag 29 i dag med den låga tempen. Hur långa cykler brukar du ha?
Ja gör det, ska bli kul att följa dig ändå.
Och sen har jag glömt att svara på din fråga ang att man sover med öppen mun.
Det kan påverka en del, och då är det bra om man kan ligga med stängd mun en liten stund innan man tar tempen.
Med den där ökningen ser ut som ett ägg har släppt. Nu väntar bara 2 dagar till med hög/re temp så ff kan fastställa en ÄL på dag 29 😃
Det va ingen mens som jag trodde kanske va på g 😁????
Jag slänger in min graf och hoppas på att någon haft något liknande. Jag har aldrig varit med om en sån här ökning innan mitt i, jag hoppas ju så klart att det är något som gäst där inne. Men sen kan det ju lika gärna vara en vanlig cykel.